Angående inslaget i efterlyst
Angående inslaget i efterlyst
Det där va ju för fan livsfarligt som dom höll på med 8O :!:
Måste säga att det som händer här i stan e skitbra arrangerat
Måste säga att det som händer här i stan e skitbra arrangerat
-
2001_Caroline_puss
Re: Angående inslaget i efterlyst
[quote="Acer_740"]Det där va ju för fan livsfarligt som dom höll på med 8O :!:
Måste säga att det som händer här i stan e skitbra arrangerat[/quote]
Jo jag håller med... livsfarligt vid gurvan vid slutet o alla som stod precis vid kanten där dom körde..!!
tjing tjing!!
Måste säga att det som händer här i stan e skitbra arrangerat[/quote]
Jo jag håller med... livsfarligt vid gurvan vid slutet o alla som stod precis vid kanten där dom körde..!!
tjing tjing!!
-
2001_Olback
-
2001_smurfen
-
2001_macjohan
glo på....
Från Tv3's hemsida:
[size=18]Illegal Streetracing[/size]
Med fara för sitt och andras liv tar de varje vecka allmänna vägar i besittning. Efterlysts redaktion fick ett anonymt tips om ett planerat streetrace. Vi beslöt oss för att med dold kamera följa tävlingarna under en kväll.
Streetracing går ut på att man utan tillstånd stänger av en raksträcka för att sen tävla förare mot förare. Via sms och Internet meddelas var och när nästa race ska ske.
Efterlysts reporter begav sig till Lissma minigolfbana söder om Stockholm. Där hade kvällens kombattanter och nyfikna åskådare samlats för att inspektera bilarna i kvällens race.
[img]http://efterlyst.tv3.se/uploads/page_content_3189.jpg[/img]
[size=18]Illegal Streetracing[/size]
Med fara för sitt och andras liv tar de varje vecka allmänna vägar i besittning. Efterlysts redaktion fick ett anonymt tips om ett planerat streetrace. Vi beslöt oss för att med dold kamera följa tävlingarna under en kväll.
Streetracing går ut på att man utan tillstånd stänger av en raksträcka för att sen tävla förare mot förare. Via sms och Internet meddelas var och när nästa race ska ske.
Efterlysts reporter begav sig till Lissma minigolfbana söder om Stockholm. Där hade kvällens kombattanter och nyfikna åskådare samlats för att inspektera bilarna i kvällens race.
[img]http://efterlyst.tv3.se/uploads/page_content_3189.jpg[/img]
-
2001_adski
-
2001_speedo
-
2001_fast_froll
Jag måste ju säga att det va ett ganska löjligt inslag! Va har det med programmet Efterlyst att göra egentligen?? Man kan ju inte påstå att dom efterlyste nån! :evil:
Snacka om rutten säkerhet, eller rättare sagt, det fanns ju inte ett spår av nån säkerhet!!! IDIOTER!!!! :evil:
Men det va ju en del mysiga bilar... häftig PV 8O
Ne tacka vet jag arangemangen på hemmaplan!!!!
Snacka om rutten säkerhet, eller rättare sagt, det fanns ju inte ett spår av nån säkerhet!!! IDIOTER!!!! :evil:
Men det va ju en del mysiga bilar... häftig PV 8O
Ne tacka vet jag arangemangen på hemmaplan!!!!