Cruise Eftersnack 21/9...!!

Arkiv från 2002 — 116 trådar, 2454 inlägg
Locked
2001_Turbo_Fredde

Cruise Eftersnack 21/9...!!

Post by 2001_Turbo_Fredde »

Vad tycker ni om kvällen??

jag tycker att den blev mycket lyckad...lite mycket åkandes innan det vart rejs...men det va det värt!.... :lol:

Tack för en lyckad crusing...!

En till innan vintern eller hur!..eller vad tycker du Z3M och all ni andra?
2001_matt_G60

...

Post by 2001_matt_G60 »

va väl en ganska så lyckad kväll...
men det där me en till innan vintern
vet jag inte om jag håller me om :roll:
isfl ingen cruz, kanske bara en träff o snacka o kolla
andras bilar... sen på kvällen kan man ju fortsätta me
det som vi gör :D :D :D
//Pir@n/Matt_60
2001_Turbo_Fredde

tycker jag låter som en mycket bra ide!...

måste bara säga att det va jävligt mycket bilar i kväll...när man kollade över parkeringen vid Willys... :lol: och när vi va på väg mot sundbyholm fan det va juh bilar som stog effter vägkanten hur långt som hälst... :lol:
2001_Z3M

Post by 2001_Z3M »

Hej!

Jag måste säga att det här var riktigt kul!! :lol:

Den här gången stod det folk på många ställen inne i centrum och tittade.
Man hörde några som stod i mobiltelefon och sa att det är en [b]"FET"[/b] cruising inne i stan, kom hit och titta.
Så det blev nice, mycket nice inne i stan.

De senare aktiviteterna var också mycket bra. Undertecknad fick väl sitt livs sämsta start, spann värre än en katt som får k*k!!! Stort GRATTIS till vår egen Mr Lustgas från Åkers Styckebruk.

Själv så fick man ett par fina matcher senare mot M5. Säg till när du vill ha revanch!! :wink:

Nå väl, vad gör man härnäst....??

Ja ja, hej svejs... nu e klockan 02.58 så det är dags att slagga. Men vem vet, vi kanske ses i morn!! 8)

[b]P.S.1[/b] JimmyG du missade mycket, men det var väl en "fuktig våtmark" som hägrade!!!

[b]P.S.2[/b] Vill tacka Katrineholmskillarna(ni vet vilka ni är) för att man garvar arslet av sig när ni är med, skitskoj!!! :D
2001_matt_G60

Träff

Post by 2001_matt_G60 »

Vore ju bra om vi kunde bestämma ett datum snart*innan snön kommer* :cry: !!!

Ville bara säga att jag blev jäkligt imponerad av ditt race mot Z3M idag kalle(Vit Mazda GTX)**KLOCKRENT*

Sen vill jag och min kompis Gurralito bara skicka en hälsning till '*ORANGE VOLVO 140* Du är vår IDOL**För oss är du störst till och med större än t.ex supramannen,cyclone robban eller vad nu alla heter!!
*YOU ARE THE GREATEST*

MVH: Matt_G60//Gurralito
2001_jimmyg

Post by 2001_jimmyg »

[quote="Z3M"]

[b]P.S.1[/b] JimmyG du missade mycket, men det var väl en "fuktig våtmark" som hägrade!!!

[/quote]

haha... ja.. om vi säger såhär... ångrar inte en sekund att man missade kvällens aktiviteter..... får väl se vad framtiden bär med sig...

fast måste erkänna att jag saknade er grabbar och tjejer lite! :lol:
men ni saknade nog mig lite oxå.. hade 30 missade samtal på mobilen.. :wink:
2001_Berns

Post by 2001_Berns »

Fan jag tycker det var lyckat! Men det är lite surt när ma inte har så stor koll på vart grejerna händer... Vi var ute vid kjula och kolla en sväng när alla bilar försvann i stan. Då var det vi och fyra bilar till, en calibra, nån pontiac, en 740 och nån dekaltrimmad van :evil: . Blåa lampor hade den också. Så vi stog bara där. Då tänkte jag att dom som var där visste att det var folk på G dit, så då tänkte jag att då kan ju jag dra med mig snuten bort. S¨å jag åkte förbi och höll fullt. Med mina fartresurser så gick det aldrig för fort så jag gjorde inget olagligt :P men det lät ju lite. Men dom vägrade hänga på. Men det kom ju aldrig några så vi åkte därifrån. Sen i rondellen vid Skiftinge där, kommer inte på vad den heter, så kom vi mitt in bland alla bilar och åkte ut mot skogen. Där verkade det inte vara nån bra raka för allt folk. Så då hörde vi folk som prata om den andra rakan så då åkte vi dit. Där såg vi en kille i en röd 745 som pratade i telefen med ett ont leende. Så vi ställde oss och titta på han, tror han ringde snuten.... Han var borta när snuten hade kommit och det stog ju en banverket bil där när vi åkte så tror nog dom hade nåt med det att göra. Men jallefall så fick vi se några race, men sen kom ju dom där dekalfreaksen igen. Då följde vi med en karavan in till stan, där vi tog ett par varv. Sen kolla vi alla rakor igen men inget liv nån stans för utom vid en så då drog vi hem igen. Så nu är klockan 4 så man borde gå och slagga.... Men är nöjd efter 60 mil och lite mer än 60 liter soppa!

Berns
2001_Turbo_Fredde

Re: Träff

[quote="matt_G60"]Vore ju bra om vi kunde bestämma ett datum snart*innan snön kommer* :cry: !!!
[/quote]

när kommer den då?
den 19 oktober är vi snöfria då tror du?...för då är det ca en månad kvar.. :lol:

nån mer som tycker att vi borde ha en liten träff innan snön? så man kan prata, fota och senare förflytta sig mot ni vet vart....och köra en sista stege innan vintern...??
2001_Acer

Post by 2001_Acer »

Schysst igår för fan :P . Absolut det bäst jag varit med hittils. Nere vid sundbyholm när man började åka mot kjula vart den en skön känsla i magen :oops: när man såg alla bilar 8O . Stort eloge till Z3M som ordnade till det igen och till alla andra som var med och hade nån finger i spelet. :wink: Och kul att du kom förbi o hälsade Richard :P
2001_Olback

Post by 2001_Olback »

[quote="Z3M"]De senare aktiviteterna var också mycket bra. Undertecknad fick väl sitt livs sämsta start, spann värre än en katt som får k*k!!! [/quote]

Vad kan det bero på att det bara spann? 8)

Det är jue höst och asfalten är kall...Det var jue inte bara du om hade problem med fästet såg ja. :wink:

Det var en lyckad crusing igår. 8)

Lite synd om Nickals som vart påkörd av en smitare.
Locked