Tröjor!

Arkiv från 2002 — 573 trådar, 9539 inlägg
2001_Piran

Tröjor!

Post by 2001_Piran »

Kommer att finnas på söndag vid VME
för att prova tröjor, för dom som vill, samt ta besällningar!!
Går även att beställa genom ett PM till mig... Dock inte
garantera att storleken passar o går att byta!!
Prova o beställ på plats eller via PM!!
Kom gärna me mer förslag hur
dom ska se ut, tryck, färg. osv.... Lite svårt att
bestämma hur dom ska se ut helt själv!!
//Pir@n
http://goalie.se
2001_hEcYh00k

Post by 2001_hEcYh00k »

Okej,,,,nu ska jag komma med ett förslag till tröjjorna...

Ska jag köpa en tröjja så vill jag att den ska se profesionell ut,,,,inget tjafs....!

Ett rätt så stort motiv på rygg eller magen och sen nån ball text och om nu webbadressen prompt måste vara med så även den,,,

Alltså jag snackar om ett tecknat motiv, tycker det borde finnas nån av våra drygt 1400 som kan eller känner nån som är RIKTIGT säker på att teckna? Annars tycker jag vi kan anlita [url]http://www.artkore.com/[/url] till att måla av nån riktigt fet race bild och sen ha den som tryck. (De sysslar dock med motorcykelbilder, men det borde gå att få dem att teckna av andra bilder också, vet i alla fall flera som har sig själva och sin motorcykel avtecknande därifrån med UTMÄRKT resultat,,,)

Sen nån text som "Illegal streetracer", "Streetracer", "Born to race", eller ja nått i den stilen ni fattar galoppen?

Om man inte ska ha nån sån magstark text kanske man skulle kunna försöka fixa sponsring från diverse lokalföretag till tröjjorna så att kostnaden kan hållas nere,,,,,,(ja, ett jätteprojekt, jag vet, men vi behöver ju ha våra fina tröjjor förrän i vår ;))

Lite tankar bara,,, :o
2001_Olback

Post by 2001_Olback »

[quote="hEcYh00k"]Okej,,,,nu ska jag komma med ett förslag till tröjjorna...

Ska jag köpa en tröjja så vill jag att den ska se profesionell ut,,,,inget tjafs....!

Ett rätt så stort motiv på rygg eller magen och sen nån ball text och om nu webbadressen prompt måste vara med så även den,,,

Alltså jag snackar om ett tecknat motiv, tycker det borde finnas nån av våra drygt 1400 som kan eller känner nån som är RIKTIGT säker på att teckna? Annars tycker jag vi kan anlita [url]http://www.artkore.com/[/url] till att måla av nån riktigt fet race bild och sen ha den som tryck. (De sysslar dock med motorcykelbilder, men det borde gå att få dem att teckna av andra bilder också, vet i alla fall flera som har sig själva och sin motorcykel avtecknande därifrån med UTMÄRKT resultat,,,)

Sen nån text som "Illegal streetracer", "Streetracer", "Born to race", eller ja nått i den stilen ni fattar galoppen?

Om man inte ska ha nån sån magstark text kanske man skulle kunna försöka fixa sponsring från diverse lokalföretag till tröjjorna så att kostnaden kan hållas nere,,,,,,(ja, ett jätteprojekt, jag vet, men vi behöver ju ha våra fina tröjjor förrän i vår ;))

Lite tankar bara,,, :o[/quote]

Ett mycket bra förslag. :wink:
2001_M5

Post by 2001_M5 »

Riktigt bra förslag!!!
2001_Niklas_F1

Post by 2001_Niklas_F1 »

Kan inte göra annat än att hålla med föregående talare. Mycket bra förslag.
2001_Gore

Post by 2001_Gore »

instämmer...
2001_Saab_Oberg

Post by 2001_Saab_Oberg »

Låter fint d där...
2001_Impreza

Post by 2001_Impreza »

vad kommer det finnas för storlekar?
jag är inte den största tjejen precis :oops: :roll:
2001_Saab_Oberg

Post by 2001_Saab_Oberg »