Ja ni är väll en studerande pöjk går Fordon med inriktning transport på rekarne!! Blir antingen lastbils chaffis eller grävmaskinist eller nått annat som har inom brancherna att göra har även praktik på Asg...
Trevligt att hitta lite [b]SMIT[/b] kamrater här 8O
Själv så gör jag lumpen på S1 Enköping som ISDA InformationS Drift assistent = koppla koppla Nätverk & Secret stuffs :twisted:
men sen vart man skickad till "BODEN ??" i 10 veckor, så jag går in på min sista vecka nästa (v.43)
Pluggar, pluggar och pluggar... sen ska jag ha ett grymt välbetalt jobb och trimma som fan men ändå bli frånåkt av nått budgetbygge och så kommer alla skratta och tycka att jag är dum i huvet som inte säljer bilen för jag blev frånåkt av nån...!
Hoppas man blir färdig och hinner spara ihop lite pengar tills det börjar komma lite 4wd saabar på begmarknaden.
Tills dess får man väll nöja sig med villt spinnade framhjul. Det börjar faktiskt bli lite irriterande att aldrig ha fäste. :roll:
Ja, gör inte mycket....
drar benen efter mig ungefär,
Jobbar åt försäkringskassan som skadad fritidsforskare.
Har Jobbat som lagerarbetare på Saba Frukt & Grönt de 2 åren innan det nuvarande arbetet, skickade grönsaker till alla robin hood, coop, coop forum, prix, konsum, osv osv.....