[quote="jimmyg"][quote="Cabrio"]
Sedan att göra som dig och åka rätt fram i rondeller som du gör är inte heller rätt. Fast det är väl din reaktionsförmåga som är nedsatt. Men det förklarar kanske för alla här varför du alltid har gräs & blommor i grillen. :twisted:[/quote]
Men du har ju inte fattat att snabbast vägen mellan punkt A och B är rakt fram..alltså rakt genom rondellen.. om inte punkt B ligger åt höger eller vänster förstås.. :lol:[/quote]
nu ska du inte göra det för kompliserat för gammel cabrio :wink:
JimmyG akta sig
-
2001_jimmyg
[quote="speedo"][quote="jimmyg"][quote="Cabrio"]
Sedan att göra som dig och åka rätt fram i rondeller som du gör är inte heller rätt. Fast det är väl din reaktionsförmåga som är nedsatt. Men det förklarar kanske för alla här varför du alltid har gräs & blommor i grillen. :twisted:[/quote]
Men du har ju inte fattat att snabbast vägen mellan punkt A och B är rakt fram..alltså rakt genom rondellen.. om inte punkt B ligger åt höger eller vänster förstås.. :lol:[/quote]
nu ska du inte göra det för kompliserat för gammel cabrio :wink:[/quote]
Du behöver inte oroa dig.. fattar han inte [vilket är oftast] så förklarar syrran för honom.. :lol: :lol:
nu ska du inte göra det för kompliserat för gammel cabrio :wink:[/quote]
Du behöver inte oroa dig.. fattar han inte [vilket är oftast] så förklarar syrran för honom.. :lol: :lol:
-
2001_Cabrio
-
2001_jimmyg
-
2001_riCCard021
-
2001_speedo
-
2001_jimmyg
-
2001_Goingen
Re: Saffran...eller vilken fan krydda det nu var!?
[quote="Thomas"]Den Renaulten som visas på bild påstår du INTE är en Laguna (det må så vara...) utan en Saffrán, [u]som dessutom inte tas in i Svedala. [/u]
[/quote]
Jag tycker helt klart att det ser ut som bilen står på kinnekulle.. 8O
Det är väl i svedala om jag inte minns helt galet.. :wink:
[size=9]Jaja.. det kan vara en import jag vet.. måste bara retas lite... [/size] :twisted:
[/quote]
Jag tycker helt klart att det ser ut som bilen står på kinnekulle.. 8O
Det är väl i svedala om jag inte minns helt galet.. :wink:
[size=9]Jaja.. det kan vara en import jag vet.. måste bara retas lite... [/size] :twisted: