Cabrio och jimmyg´s hörna !!
-
2001_jimmyg
[quote="Cabrio"]
Ok...bra jobbat ändå.....här kommer sammanfattningen
Jimmyg gillar inte Cabrio
Cabrio gillar inte Jimmyg
Jimmyg älskar Renault
Cabrio älskar Audi och med Jimmyg´s syster
Alla som kommer hit får skit och ingen får varken hota eller ta illa upp. Skriver man här får man skylla sig själv.
KLANTSKALLE!! :wink: :lol:[/quote]
Nejdå.. inte ogillar Jimmyg Cabrio.. du är ju min favorit antagonist ju.. ingen kan lägga upp så bra feltolkningsobjekt som du kan.. :wink:
Älskar du med min syster och din Audi!? du blir bara perversare ju äldre du blir! :P :lol:
Resten stämmer nog rätt bra.. 8)
[quote="Cabrio"][quote="jimmyg"]
Skämtet som tydligen inte gick fram var väl att opel och vauxhall är
olika namn på samma sak.. 8)[/quote]
Samma sak??
Höger eller vänsterstyrning?? samma sak? du måste vara tokig. :wink: :lol: :lol: :lol:[/quote]
Det är ju tur att man inte har högre krav på dig.. onkel!
Samma sak i utförande, bortsett från "styranordnings placering"
och språk i handbok.. vilken alla nog förstog förutom "The Master of Ärthjärns".. a.k.a Cabrio.. :P :lol:
Ok...bra jobbat ändå.....här kommer sammanfattningen
Jimmyg gillar inte Cabrio
Cabrio gillar inte Jimmyg
Jimmyg älskar Renault
Cabrio älskar Audi och med Jimmyg´s syster
Alla som kommer hit får skit och ingen får varken hota eller ta illa upp. Skriver man här får man skylla sig själv.
KLANTSKALLE!! :wink: :lol:[/quote]
Nejdå.. inte ogillar Jimmyg Cabrio.. du är ju min favorit antagonist ju.. ingen kan lägga upp så bra feltolkningsobjekt som du kan.. :wink:
Älskar du med min syster och din Audi!? du blir bara perversare ju äldre du blir! :P :lol:
Resten stämmer nog rätt bra.. 8)
[quote="Cabrio"][quote="jimmyg"]
Skämtet som tydligen inte gick fram var väl att opel och vauxhall är
olika namn på samma sak.. 8)[/quote]
Samma sak??
Höger eller vänsterstyrning?? samma sak? du måste vara tokig. :wink: :lol: :lol: :lol:[/quote]
och språk i handbok.. vilken alla nog förstog förutom "The Master of Ärthjärns".. a.k.a Cabrio.. :P :lol:
-
2001_Cabrio
[quote="jimmyg"]Älskar du med min syster och din Audi!? du blir bara perversare ju äldre du blir! :P :lol: [/quote]
Du kan f-n inte läsa din j-kla analfabet. Står att jag älskar Audi och MED din syrra. Ledsen om jag inte kan göra bilder till dig varje gång jag vill at du ska förstå något.
[quote="jimmyg"]
och språk i handbok.. vilken alla nog förstog förutom "The Master of Ärthjärns".. a.k.a Cabrio.. :P :lol:[/quote]
Klart alla vet det....var därför många med mig reagerade för att du sa SAMMA. Det är ju inte samma då. Att du aldrig lär dig. Samma betyder att det är exakt lika. En bil som är tänkt för att klara både höger och vänster trafik är liknande. Inte samma.
Säger du så om fruntimmer med. De är ju liknande varandra. Så det spelar ingen roll hur många du varit med. De har varit SAMMA. Förklarar ju varför du satte på ditt X´s syrra och mamma också. Det var ju ändå SAMMA. :P
:lol: :lol: :lol: :wink:
Du kan f-n inte läsa din j-kla analfabet. Står att jag älskar Audi och MED din syrra. Ledsen om jag inte kan göra bilder till dig varje gång jag vill at du ska förstå något.
[quote="jimmyg"]
och språk i handbok.. vilken alla nog förstog förutom "The Master of Ärthjärns".. a.k.a Cabrio.. :P :lol:[/quote]
Klart alla vet det....var därför många med mig reagerade för att du sa SAMMA. Det är ju inte samma då. Att du aldrig lär dig. Samma betyder att det är exakt lika. En bil som är tänkt för att klara både höger och vänster trafik är liknande. Inte samma.
Säger du så om fruntimmer med. De är ju liknande varandra. Så det spelar ingen roll hur många du varit med. De har varit SAMMA. Förklarar ju varför du satte på ditt X´s syrra och mamma också. Det var ju ändå SAMMA. :P
:lol: :lol: :lol: :wink:
-
2001_speedo
-
2001_Cabrio
-
2001_jimmyg
-
2001_Cabrio
[quote="jimmyg"]Jimmyg tittar in på tråden.. tittar runt.. *gäspar*..går och lägger sig.. men återkommer imorgon!.. 8)[/quote]
Du är så fruktansvärt feg. Kan du inte hitta något direkt att hacka på så väntar du fegt istället för att ge oss andra en chans att komma med efterslängar som du endast kan och vågar. :twisted: :P :twisted:
Du är så fruktansvärt feg. Kan du inte hitta något direkt att hacka på så väntar du fegt istället för att ge oss andra en chans att komma med efterslängar som du endast kan och vågar. :twisted: :P :twisted:
-
2001_jimmyg
[quote="Cabrio"]Du är så fruktansvärt feg. Kan du inte hitta något direkt att hacka på så väntar du fegt istället för att ge oss andra en chans att komma med efterslängar som du endast kan och vågar. :twisted: :P :twisted:[/quote]
Ett bra ordspråk..som passar bra in i detta tillfälle...
"Love your enemies, they’ll go crazy trying to figure out what you’re up to.."
Tillomed när jag inte säger någe så retar jag dig.. *myser*.. 8)
Tilläggas bör, att Love your enemies.. inte betyder, sätta på dom.. :wink:
[quote="Cabrio"]istället för att ge oss andra en chans att komma med [color=red][b]efterslängar som du endast kan och vågar[/b][/color]. :twisted: :P :twisted:[/quote]
Men Cabrio då.. det där lät ju nästan som en komplimang.. har du tacklat av på äldre dar!? :lol:
Ett bra ordspråk..som passar bra in i detta tillfälle...
"Love your enemies, they’ll go crazy trying to figure out what you’re up to.."
Tillomed när jag inte säger någe så retar jag dig.. *myser*.. 8)
Tilläggas bör, att Love your enemies.. inte betyder, sätta på dom.. :wink:
[quote="Cabrio"]istället för att ge oss andra en chans att komma med [color=red][b]efterslängar som du endast kan och vågar[/b][/color]. :twisted: :P :twisted:[/quote]
Men Cabrio då.. det där lät ju nästan som en komplimang.. har du tacklat av på äldre dar!? :lol:
-
2001_Cabrio
-
2001_jimmyg
[quote="jimmyg"]
[quote="Cabrio"]istället för att ge oss andra en chans att komma med [color=red][b]efterslängar [size=18]som du endast kan och vågar[/size][/b][/color]. :twisted: :P :twisted:[/quote]
Men Cabrio då.. det där lät ju nästan som en komplimang.. har du tacklat av på äldre dar!? :lol:[/quote]
Jag citerar citaten..
Det DÄR var en komplimang.. medveten eller inte... *host*..fjolla!.. :P
[quote="Cabrio"]istället för att ge oss andra en chans att komma med [color=red][b]efterslängar [size=18]som du endast kan och vågar[/size][/b][/color]. :twisted: :P :twisted:[/quote]
Men Cabrio då.. det där lät ju nästan som en komplimang.. har du tacklat av på äldre dar!? :lol:[/quote]
Jag citerar citaten..
Det DÄR var en komplimang.. medveten eller inte... *host*..fjolla!.. :P