Nu blir det race på lörd.....

Arkiv från 2002 — 573 trådar, 9539 inlägg
2001_DOHC

Post by 2001_DOHC »

Ja det var en del dårar som kutade över vägen & massa bilar som åkte i vägen hela tiden, men annars så var det en lyckad kväll.
Synd bara att den gula Mazdan tappade en tändkabel i rejset emot EVO IV:an hade annars blivit ett intressant rejs.
2001_Goingen

Post by 2001_Goingen »

[quote="hEcYh00k"]Hur gick det ikväll ? Blev det nått rejsande ? Några poliser ?

Nån som tog bilder som vi som inte kunde närvara kan kolla på och se vad vi missade ?

:?:[/quote]

Dirtrider stog som segrare ikväll !! Heja E-tuna !!! :D

15 bilar i stegen ! Kunde varit fler, var minst 30 potenta bilar som bara fjollade... :x

Inga poliser.. :D

Jag tog även några bilder som jag ska skicka in till Peter så att dom kommer upp.. Skulle vara kul om alla andra som jag såg fotade skickar in sina bilder åxå.. Även en del filmer skulle vara extra kul !!
2001_Dirtrider

Post by 2001_Dirtrider »

Lördagens chef, DIRTY! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
2001_Blom

CHEF..........

Post by 2001_Blom »

Dirtrider chef hehe låter bra det :o)

får se vem som blir det på¨Lördagen som kommer :o)

jaja ha det bra........... 8)
2001_hEcYh00k

Post by 2001_hEcYh00k »

[quote="Goingen"]
Dirtrider stog som segrare ikväll !! Heja E-tuna !!! :D

15 bilar i stegen ! Kunde varit fler, var minst 30 potenta bilar som bara fjollade... :x

Inga poliser.. :D

Jag tog även några bilder som jag ska skicka in till Peter så att dom kommer upp.. Skulle vara kul om alla andra som jag såg fotade skickar in sina bilder åxå.. Även en del filmer skulle vara extra kul !![/quote]

Yeah,,,Dirtrider: du måste väl inse att man inte kan ställa av en sådan best till bil !? :wink:

Jaaa mer bilder och filmer åt folket!!! Hoppas fler gör som dig och skickar in sina bilder och filmer,,,! :roll:
2001_Kimzo

hmmm

Post by 2001_Kimzo »

hehe jag är lite seg bara men vilken bil har Dirtrider ? ? :oops:
2001_SecretAgentMan

Post by 2001_SecretAgentMan »

[quote]
[/quote]

...så om man har en "potent" bil är man av lag tvingad att ställa upp?

:evil:

Det här "tänket" irriterar mig något eländigt (jag tycker personligen att jag har en potent bil, så jag tar åt mig :D )?

Det kan inte vara så att man tycker det är roligt att kika, men inte deltaga?

För min skull har jag bilen i jobbet...kan liksom inte riskera den...jag har heller inte råd med ett växellådshaveri, eller något annat haveri för den delen...bara för att behaga er.

:roll:

Högaktningsfullt

/J
2001_dstr

Post by 2001_dstr »

streetracing handlar ju till stor del om att få det att hålla genom hela stegen.

snacket om att vi skulle köra om var tämligen fånitgt. har man nu så strikta regler som att man åker ut direkt på en tjuvstart så...

"min koppling bettade inte ordentligt, vi kör om" - det funkar ju liksom inte.

dock är jag inte den som bangar ett race, så jag mäter mig gärna mot mazdan - du är välkommen när jag och dirtrider ska köra vårat 0-1000meter race.

dirtrider: det var en djävulsk skillnad igår jämfört med förra veckan... hade jag inte fumlat i starten så hade vi nog gått sida vid sida över mål, och det duger ju inte - nu tvingar du mig ju att trimma mer. fy fy.
2001_Dirtrider

Post by 2001_Dirtrider »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

/Henrik
2001_esso

Post by 2001_esso »

dstr:

jag ska prata med honom, men tror inte han vågar dra fullt 1000 meter. han har nåt vajjs med laddet så drar han järnet på 4:an/5:an så sticker trycket upp 1.9, o det orkar visst inte lådan med. :?
det är ju bara "skrik-drev" på 1:an o 2:an.

diskuterade finalen med. visst vann dstr, bilen ska hålla. men det hade varit kul om ni kört ett "showrace" efter finalen. men det är vad jag tycker. 8)

dirtrider: blir det några avon eller? det såg rätt ballt ut när du gick på tvären till första infarten på parkan. syns rätt bra på filmen med :D

//Micke, sitter bakom starten o blir döv av alla avgasknallar :evil:
Locked