[quote="macjohan"]Saab finns i flera tävlingar, kanske inte lika vanligt som de som volvo är med i.
Saabar kanske är dyrare att bygga om till banbilar. :?:[/quote]
De e ju framhjulsdrivet åxå....
Omkörning
-
2001_Lucifer
-
2001_Lucifer
-
2001_senappi
Faktum e att alla bilar suger på ett eller annat sätt.. Det spelar ingen roll hur mycket man än pysslar om dem, de pajar ändå förr eller senare - och vid ett tillfälle då man inte har tid eller råd att fixa med den.
Vissa personer verkar låsa sig fast vid ett visst märke och vara det troget hela livet och det kanske passar dem men personligen tycker jag att det skulle va trpkigt som fan.
Vissa personer verkar låsa sig fast vid ett visst märke och vara det troget hela livet och det kanske passar dem men personligen tycker jag att det skulle va trpkigt som fan.
-
2001_S60T5
Hej alla, tänkte bara komma med lite fakta... :D
Min pärla är inte gjord för ordentligt aktiv körning :evil: , men den håller. Jag har kört mot div 9-5 or och 9000, jag har fått stryk av en Saab, om man räknar bort de vrål trimmade på lazzat strip challenge.
Resten är uppskrivna på min kill list. :twisted:
Vad är gjort på min bil ??
Inget, helt orginal bortsett från sportluftfilter.
Men som sagt, bilen har svampig fjädring och div andra problem. Men det är lätt avhjälpt. Men visst går den bra för att vara orginal.
Pos................ET..............Speed
60 feet.........2.38
1/16 mile.....6.43...............96.1
201 m..........9.69.............123.7
(med vinter däck)
Vi syns på vägarna... :D
Mein auto
[img]http://www.mek.nu/racing/020711_lazzat/images/p7110006.jpg[/img]
Min pärla är inte gjord för ordentligt aktiv körning :evil: , men den håller. Jag har kört mot div 9-5 or och 9000, jag har fått stryk av en Saab, om man räknar bort de vrål trimmade på lazzat strip challenge.
Resten är uppskrivna på min kill list. :twisted:
Vad är gjort på min bil ??
Inget, helt orginal bortsett från sportluftfilter.
Men som sagt, bilen har svampig fjädring och div andra problem. Men det är lätt avhjälpt. Men visst går den bra för att vara orginal.
Pos................ET..............Speed
60 feet.........2.38
1/16 mile.....6.43...............96.1
201 m..........9.69.............123.7
(med vinter däck)
Vi syns på vägarna... :D
Mein auto
[img]http://www.mek.nu/racing/020711_lazzat/images/p7110006.jpg[/img]
-
2001_energy
[quote="senappi"]Faktum e att alla bilar suger på ett eller annat sätt.. Det spelar ingen roll hur mycket man än pysslar om dem, de pajar ändå förr eller senare - och vid ett tillfälle då man inte har tid eller råd att fixa med den.
Vissa personer verkar låsa sig fast vid ett visst märke och vara det troget hela livet och det kanske passar dem men personligen tycker jag att det skulle va trpkigt som fan.[/quote]
jävligt bra sagt faktiskt... biltillverkare kommer ju faktiskt (tro det eller ej) med nya modeller lite då och då..
Vissa personer verkar låsa sig fast vid ett visst märke och vara det troget hela livet och det kanske passar dem men personligen tycker jag att det skulle va trpkigt som fan.[/quote]
jävligt bra sagt faktiskt... biltillverkare kommer ju faktiskt (tro det eller ej) med nya modeller lite då och då..