Någon som vet att han var på saab i köping vid 13.15 tiden idag med en silvrig octavia RS
Jag tyckte jag hängde med bra (iaf när jag fick i växlarna) med tanke på att för det första så kan jag ju inte köra sen har bilen gått 40050mil med orginal agregat och låda, inte är den nå trimmad heller.
Silvrig Octavia RS?
-
2001_energy
-
2001_jokern
[quote="energy"]det kanske var en gubbe med keps som körde?
alla vet väl att dom svarta RS'arna går snabbast :lol:[/quote]
Hehe har sett att du har införskaffat en Rs, förmodar att den blir svart;)
Kan bara gratulera till en mycket trevlig bil, va och provkörde den för några veckor sedan, ( väldigt trevlig försäljare) och kan väll säga att hade jag provkört den före T4:an blev beställd,hade jag nog inte rattat vovlo nu;)..
Mvh Jonas..
alla vet väl att dom svarta RS'arna går snabbast :lol:[/quote]
Hehe har sett att du har införskaffat en Rs, förmodar att den blir svart;)
Kan bara gratulera till en mycket trevlig bil, va och provkörde den för några veckor sedan, ( väldigt trevlig försäljare) och kan väll säga att hade jag provkört den före T4:an blev beställd,hade jag nog inte rattat vovlo nu;)..
Mvh Jonas..
-
2001_energy
[quote="jonas"]Hehe har sett att du har införskaffat en Rs, förmodar att den blir svart;)
Mvh Jonas..[/quote]
Jajamen, givetvis en svart ;) Med lite tur så får jag den lagom till cruisingen, förhoppningsvis har fälgarna dykt upp på posten då oxo!
Mvh Jonas..[/quote]
Jajamen, givetvis en svart ;) Med lite tur så får jag den lagom till cruisingen, förhoppningsvis har fälgarna dykt upp på posten då oxo!
-
2001_jokern
[quote="energy"][quote="jonas"]Hehe har sett att du har införskaffat en Rs, förmodar att den blir svart;)
Mvh Jonas..[/quote]
Jajamen, givetvis en svart ;) Med lite tur så får jag den lagom till cruisingen, förhoppningsvis har fälgarna dykt upp på posten då oxo![/quote]
Får man fråga vad det blir för fälgar?
Mvh nyfikna Jonas..
Mvh Jonas..[/quote]
Jajamen, givetvis en svart ;) Med lite tur så får jag den lagom till cruisingen, förhoppningsvis har fälgarna dykt upp på posten då oxo![/quote]
Får man fråga vad det blir för fälgar?
Mvh nyfikna Jonas..
-
2001_energy
-
2001_jokern
[quote="energy"]Med 98.5% säkerhet OZ Superturismo i 8x18"
länk= [url]http://www.carfashion.nu/html/htmdoc/falgar/OZ/Superturismo.htm[/url]
Däck antagligen Pirelli PZero Rosso, dom ska tydligen vara bra enligt en massa tester.[/quote]
De fälgarna kommer trivas som fisken i havet på din bil:) Hoppas man får se bilen komplett med fälgarna till crusingen då...
Mvh..
länk= [url]http://www.carfashion.nu/html/htmdoc/falgar/OZ/Superturismo.htm[/url]
Däck antagligen Pirelli PZero Rosso, dom ska tydligen vara bra enligt en massa tester.[/quote]
De fälgarna kommer trivas som fisken i havet på din bil:) Hoppas man får se bilen komplett med fälgarna till crusingen då...
Mvh..