NY E-Acruise 21/9
-
2001_Cabrio
[quote="M5"]Kanske inte är bra att skaffa för mycket ovänner :wink:
Inte för att jag tror att det är nån som tar illa vid sig egentligen :lol:[/quote]
Skulle de göra det, så får de säga till. Skulle be om ursäkt offentligt i ett sådant läge (om jag sårar någon)
Men hittills verkar folk ha stort tålamod med mig :wink: :lol:
//Forumsterroristen
Inte för att jag tror att det är nån som tar illa vid sig egentligen :lol:[/quote]
Skulle de göra det, så får de säga till. Skulle be om ursäkt offentligt i ett sådant läge (om jag sårar någon)
Men hittills verkar folk ha stort tålamod med mig :wink: :lol:
//Forumsterroristen
-
2001_Cabrio
Nej och jag brukar inte bråka med folk jag inte vet vilka de är...och inte heller på det persoliga planet.....förrutom jimmyg vill säga....men han är undantaget som bekräftar regeln......är man så ful som honom ska man bara ha´t :twisted:
:roll: Och jag som lovade att vara snäll.....tur det inte är jul ännu :wink:
:roll: Och jag som lovade att vara snäll.....tur det inte är jul ännu :wink:
-
2001_jimmyg
-
2001_Cabrio
[quote="Z3M"]Det blir cruising #4.
Mvh
[color=red][b]//Mr Hamann[/b][/color] :twisted:
P.S. För er som vill hälsa på Cabrio så bor han på äldreboendet för dementa upp vid Mälarsjukhuset. D.S.[/quote]
Märks att du är sen...all mobbing av jimmyg och cabrio hänvisas till forumet under allmänt - "cabrios och jimmygs hörna"
PUCKO! :lol:
Mvh
[color=red][b]//Mr Hamann[/b][/color] :twisted:
P.S. För er som vill hälsa på Cabrio så bor han på äldreboendet för dementa upp vid Mälarsjukhuset. D.S.[/quote]
Märks att du är sen...all mobbing av jimmyg och cabrio hänvisas till forumet under allmänt - "cabrios och jimmygs hörna"
PUCKO! :lol:
-
2001_jimmyg
-
2001_Goingen
En liten grej bara.. stan är bara avstängd fram till 16.00 den 21/9... :idea:
Så jag vet inte vad som skulle hindra från att ha den på lördagen.. :roll:
Jag tror att det skulle passa fler att ha den på lördagen, det blir lite stressigt att hinna på en fredag om man är långväga..
Sen så skulle man kunna träffas tidigare på lördagen medans det är ljust ute... :wink:
/Johan
Så jag vet inte vad som skulle hindra från att ha den på lördagen.. :roll:
Jag tror att det skulle passa fler att ha den på lördagen, det blir lite stressigt att hinna på en fredag om man är långväga..
Sen så skulle man kunna träffas tidigare på lördagen medans det är ljust ute... :wink:
/Johan