En dag på Race banan
-
2001_JohanB
[quote="FillinG"][quote="Richi"][quote="Cabrio"]Föreslår att vi från Köping gör det samma....möter upp vid kl 6.....bestäm plats ni andra...verona eller Q8 eller någon annan plats.
Tar ca 45 min från Köping till Örebro....strax före Örebro finns en ganska stor rastplats...skulle kunna möta E-tunafolket där....eller??[/quote]
Hallå!!!
45 min från Köping?????
Vi ska åka Opel nu![/quote]
Exakt, då kommer de inte ta mer än en kvart tjugio minuter... :wink:[/quote]
Ha! Jag har haft opel, så fort går dom inte, man ska va glad om man kommer till örebro överhuvetaget!
:wink:
Tar ca 45 min från Köping till Örebro....strax före Örebro finns en ganska stor rastplats...skulle kunna möta E-tunafolket där....eller??[/quote]
Hallå!!!
45 min från Köping?????
Vi ska åka Opel nu![/quote]
Exakt, då kommer de inte ta mer än en kvart tjugio minuter... :wink:[/quote]
Ha! Jag har haft opel, så fort går dom inte, man ska va glad om man kommer till örebro överhuvetaget!
:wink:
-
2001_Olback
[quote="JohanB"]Ha! Jag har haft opel, så fort går dom inte, man ska va glad om man kommer till örebro överhuvetaget!
:wink:[/quote]
Ojoj...Har inte märkt det...Hur ska ja skriva nu för possetivt om Opel, min vart sur när ja gjorde ringar med den i Söndag´s..Laddningen la av. :( Men ja kan säga att ja har aldrig haft någe problem annars med den...Den har bara tuffat och gått....Startar i alla väder.. :wink:
:wink:[/quote]
Ojoj...Har inte märkt det...Hur ska ja skriva nu för possetivt om Opel, min vart sur när ja gjorde ringar med den i Söndag´s..Laddningen la av. :( Men ja kan säga att ja har aldrig haft någe problem annars med den...Den har bara tuffat och gått....Startar i alla väder.. :wink:
-
2001_Richi
-
2001_JohanB
-
2001_Olback