Kommentarer ang, Chippens reportage görs här.
-
2001_Cabrio
Jaha. nu ska tjatgubben öppna munnen....njae inte riktigt men skriva vad jag tycker.
Nackdelen är att många hade VÄLDIGT höga förväntninger vilket gör att man kanske blir lite besviken. Men tycker reportaget är bra skrivet....lite trevande i början kanske, men alla är vi barn i början. Vore kul med lite mer personligt om ägaren (bilhistorik)
Men är det något jag saknade var det fler bilder??? kan tyckas konstigt...men såg ingen bild framifrån.
Annars kanon reportage. Bra bilder. Ser fram emot nästa reportage.
Tack alla inblandade.
Betyg:
:twisted: :twisted: :twisted:
av fem möjliga.....hade kanske kunnat ge 3,5 men väntar till nästa istället. :wink:
Nackdelen är att många hade VÄLDIGT höga förväntninger vilket gör att man kanske blir lite besviken. Men tycker reportaget är bra skrivet....lite trevande i början kanske, men alla är vi barn i början. Vore kul med lite mer personligt om ägaren (bilhistorik)
Men är det något jag saknade var det fler bilder??? kan tyckas konstigt...men såg ingen bild framifrån.
Annars kanon reportage. Bra bilder. Ser fram emot nästa reportage.
Tack alla inblandade.
Betyg:
:twisted: :twisted: :twisted:
av fem möjliga.....hade kanske kunnat ge 3,5 men väntar till nästa istället. :wink:
-
2001_Cabrio
-
2001_Sebbe_VR6
-
2001_Dirtrider
Ang, bilderna: Jag funderade på att försöka editera bort personerna, men insåg att det inte skulle bra.
Ang. texten: All text är skriven av mig och jag har ingen tidigare erfarenhet av sånt, men jag hoppas att de blir bättre med tiden.
Ang. nästa rep.: Frekvensen på reportagen är inte bestämd än, men som release dag tror jag onsdagar funkar ok.
Ang. texten: All text är skriven av mig och jag har ingen tidigare erfarenhet av sånt, men jag hoppas att de blir bättre med tiden.
Ang. nästa rep.: Frekvensen på reportagen är inte bestämd än, men som release dag tror jag onsdagar funkar ok.
-
2001_bjukke
jag tycker det var ett mycket bra repotage för att va det första.
mer sånt här och sedan är sidan som spoilernytt men utan allt skit.
ang. fotona så är det ju inte så lätt att ta trettio bilder och sedan vara nöjd med allihop, därav kanske ni borde sortera ut lite bilder som kanske inte blev så bra (tex den bilden på hela bilen från sidan som var ganska mörk) och på så sätt få det hela lite proffsigare.
keep up the good work!
mer sånt här och sedan är sidan som spoilernytt men utan allt skit.
ang. fotona så är det ju inte så lätt att ta trettio bilder och sedan vara nöjd med allihop, därav kanske ni borde sortera ut lite bilder som kanske inte blev så bra (tex den bilden på hela bilen från sidan som var ganska mörk) och på så sätt få det hela lite proffsigare.
keep up the good work!
-
2001_putte200sx
-
2001_Dirtrider
-
2001_macjohan
yeah
ÄNTLIGEN 300 läsningar......på 3 dagar!
Det är bra :!: :!:
:lol: :lol:
Det är bra :!: :!: