Eftersnack Katrineholm 13/9
-
2001__kalllle_
-
2001_tomsan
-
2001_Dirtrider
-
2001_macjohan
YEs
:idea: Jag har en del bilder. Men har inte snackat med sidansvarig. De kommer upp snart. / Macjohan
-
2001_AudiStefan
-
2001_Mr-Diesel
Ack ack ack...
Förhoppningsvis blir det väl ordning någon gång i K-Holm, vad gäller gasandet..
Tråkigt med olyckorna, men av det lilla jag hann se från drag bilen så verkade det som en massa folk inte körde ett dugg med insidan vid ett antal tillfällen..
Vad gäller Griffin så vet jag från egen "åkamed" erfarenhet att han kör bra mycket och väldigt ofta över sin egen begränsning..
Vi får hoppas på en bättre kväll den 21:a istället..
Ha det.....
Förhoppningsvis blir det väl ordning någon gång i K-Holm, vad gäller gasandet..
Tråkigt med olyckorna, men av det lilla jag hann se från drag bilen så verkade det som en massa folk inte körde ett dugg med insidan vid ett antal tillfällen..
Vad gäller Griffin så vet jag från egen "åkamed" erfarenhet att han kör bra mycket och väldigt ofta över sin egen begränsning..
Vi får hoppas på en bättre kväll den 21:a istället..
Ha det.....
-
2001_FillinG
Tycker att hela kvällen sög totalt, ni som inte kom kan bara vara glada att ni slapp punga ut soppapengar...
Och de fanns ju verkligen många som körde långt utöver deras förmågor, vilket verkligen inte passade i denna stund...
Killen på hojjen, va han full, drogpåverkad, eller hade han bara en jääävla otur??
Aja, nu blev de som de blev, å det går ju inte att ändra på... :cry:
Om det blir nå'n nästa gång tror jag att folk tänker FÖRE å inte efter...
Nåt måste dom ha lärt sig.. :wink:
Och de fanns ju verkligen många som körde långt utöver deras förmågor, vilket verkligen inte passade i denna stund...
Killen på hojjen, va han full, drogpåverkad, eller hade han bara en jääävla otur??
Aja, nu blev de som de blev, å det går ju inte att ändra på... :cry:
Om det blir nå'n nästa gång tror jag att folk tänker FÖRE å inte efter...
Nåt måste dom ha lärt sig.. :wink:
jag tyckte det var en helt ok kväll, jämfört med norrköping ikväll så var det dead even. Ang olyckorna så såg jag inte en enda av dom så jag hade inget att klaga på. det man inte ser finns inte eller? :roll:
funderar över hur preludenisse lyckas få ont i ryggen när inte bilen fick direkta skador och bilen som fick mesta skiten inte har skadade personer. Kassa stolar eller?
funderar över hur preludenisse lyckas få ont i ryggen när inte bilen fick direkta skador och bilen som fick mesta skiten inte har skadade personer. Kassa stolar eller?