GTA3 bilar

Arkiv från 2002 — 573 trådar, 9539 inlägg
2001_niclas_supra

Post by 2001_niclas_supra »

min kompis har 2 cd skivor med bilar och gubbar polis bil skitcoola (omgjord) med en blå tub i baksätet??!!

Diablos,M3 breddade,golf 4:or breddade massa coola bilar!!!
2001_exclusive

Post by 2001_exclusive »

[quote="Staffan"]Själv så lirar man ju det gamla streetrace spelet från 80-talet Street Rod :D Det är ju så guld! Ni som inte har spelat det...ladda hem det. 1:an äe bäst.
:lol:[/quote]

Det e så jävla fett!! Spelas 24/7 på min dator! :wink:
2001_Staffan

Post by 2001_Staffan »

[quote="speedo"][quote="Staffan"]Själv så lirar man ju det gamla streetrace spelet från 80-talet Street Rod :D Det är ju så guld! Ni som inte har spelat det...ladda hem det. 1:an äe bäst.

vart får man tag på det då??[/quote]
Jag vet tyvärr inte. Men om du har något nerladdningsprogram på datorn så är det bara att söka efter det.
2001_Staffan

Post by 2001_Staffan »

[quote="exclusive"][quote="Staffan"]Själv så lirar man ju det gamla streetrace spelet från 80-talet Street Rod :D Det är ju så guld! Ni som inte har spelat det...ladda hem det. 1:an äe bäst.

Det e så jävla fett!! Spelas 24/7 på min dator! :wink:[/quote]
Jo jag vet :D Har du lyckats slå the King än? 8)
2001_AudiStefan

Post by 2001_AudiStefan »

[quote="Staffan"][quote="exclusive"][quote="Staffan"]Själv så lirar man ju det gamla streetrace spelet från 80-talet Street Rod :D Det är ju så guld! Ni som inte har spelat det...ladda hem det. 1:an äe bäst.

Jo jag vet :D Har du lyckats slå the King än? 8)[/quote]

han är inte så svår att slå i tvåan iallafall inte i streetrace men allt annat är så svårt det tar ju så lång tid innan men får ihop pengarna så sesången tar ju slut! :?
2001_Staffan

Post by 2001_Staffan »

[quote="AudiStefan"][quote="Staffan"][quote="exclusive"][quote="Staffan"]Själv så lirar man ju det gamla streetrace spelet från 80-talet Street Rod :D Det är ju så guld! Ni som inte har spelat det...ladda hem det. 1:an äe bäst.

Jo jag vet :D Har du lyckats slå the King än? 8)[/quote]

han är inte så svår att slå i tvåan iallafall inte i streetrace men allt annat är så svårt det tar ju så lång tid innan men får ihop pengarna så sesången tar ju slut! :?[/quote]
Jo jag vet, men jag har spelat det flera gånger utan att ens försöka slå the King...jag tycker att det är ett så jävla skönt tidsfördriv :D
Finns det något nyare spel med samma idé?
2001_Zink

Post by 2001_Zink »

[quote="JohanB"]I brist på nyare spel så får man ju lira GeneRally[/quote]

haha! det är du o jag i så fall! det sitter jag också och lirar, fast får ny dator i nästa vecka så då blir det till att uppgradera sig lite inom spelfronten
Locked