Nån som vill hjälpa en körkortslös gasian..?=)
-
2001_Lille-bror
-
2001_tryggvel
[quote="Lille-bror"]ja neee körskola e för ammatörer :twisted: jag kör allt privat...men nu fatta jag vad ni mena![/quote]
Jag tycker samma sak, fast jag har ändå valt att ta typ 3-4 lektioner på skolan så man vet att man kan allt... :wink:
Ska skriva upp den 2:a december, ja vett du :) Fast jag har tankat ned Det körskole programmet som dom har på körskolan, slipper man sitta där med en massa fån hängande över axeln :lol: :lol:
Jag tycker samma sak, fast jag har ändå valt att ta typ 3-4 lektioner på skolan så man vet att man kan allt... :wink:
Ska skriva upp den 2:a december, ja vett du :) Fast jag har tankat ned Det körskole programmet som dom har på körskolan, slipper man sitta där med en massa fån hängande över axeln :lol: :lol:
-
2001_Cabrio
-
2001_jimmyg
[quote="JohanB"]http://www.korkort.nu/
Gå in och öva på provet som finns där! Klarar du det ligger du ju bra till iaf :)[/quote]
Kunde ju inte låta bli att prova om kunskaperna satt... 63 av 70.. :D
Kände faktist igen en del av frågorna från när en annan tog kortet..
så det där var ett bra tips.. prova den Lille-bror..
[quote="Cabrio"]
Skulle nog inte klara teorin dag. :wink:[/quote]
Cabrio: det har du nog rätt i.. fast jag visste inte att dom hade teoriprov på häst och vagn... för inte fanns väl bilar när du var ung!? :wink: :lol: :P
Gå in och öva på provet som finns där! Klarar du det ligger du ju bra till iaf :)[/quote]
Kunde ju inte låta bli att prova om kunskaperna satt... 63 av 70.. :D
Kände faktist igen en del av frågorna från när en annan tog kortet..
så det där var ett bra tips.. prova den Lille-bror..
[quote="Cabrio"]
Skulle nog inte klara teorin dag. :wink:[/quote]
Cabrio: det har du nog rätt i.. fast jag visste inte att dom hade teoriprov på häst och vagn... för inte fanns väl bilar när du var ung!? :wink: :lol: :P
-
2001_Lille-bror
-
2001_feltan
-
2001_boyinblue