Slutrejsat lr?

Arkiv från 2002 — 573 trådar, 9539 inlägg
2001_hEcYh00k

Post by 2001_hEcYh00k »

[quote="speedie"][quote="hEcYh00k"]Skulle det inte vara fint om man kunde gå ihop och skicka blommor till henne så att hon ser att vi står på "hennes" sida och verkligen föraktar det som har hänt,,,? Eller nej förresten, det kankse bara gör saken värre, hon kanske inte vill ha nått mer med "rejsers" att göra,,, :cry:

Hoppas hon inte fick några större skador i alla fall!

:( :( :([/quote]

Det var juh idioter som inte är några "rejsers".... Hör ju verkligen inte hemma där......[/quote]

Självklart menade jag inte att det var några rejsers,,,därför jag satte det innanför "". Man kan inte ens dela in honom i kategorin "dumma och osmarta åskådare",,,

Det jag menade var att om hon var där i tex. sällskap med sin pojkvän eller så,,,och så fick hon allvarliga skador så kanske hon inte vill ut dit igen eller ha nått att göra med det överhuvudtaget om hon inte är intresserad på riktigt (vilket hon kanske iof är!),,,även om det lika gärna kunde ha hänt på konsumparkeringen som ute på vme :evil:
2001_Lille-bror

Post by 2001_Lille-bror »

Är man så oseriös så får man skylla sej själv syftar på han som körde bilen full....men han slipper vi ju han hoppas jag blev av med lappen!
2001_hEcYh00k

Post by 2001_hEcYh00k »

[quote="Cosworth-POWER"]Är man så oseriös så får man skylla sej själv syftar på han som körde bilen full....men han slipper vi ju han hoppas jag blev av med lappen![/quote]

är väl inte ens säkert att han hade en lapp,,, :(
2001_Bargis

Post by 2001_Bargis »

Låter som om det gick ganska otäckt till, vart hände olyckan, inte möjligtvis vid vce i fredags kväll ?

Det stod två polis bilar där och pratade med några så jag brydde mig inte om att åka in.

:evil: :evil: :evil:
Locked