TACK! Forum
-
2001_Staffan
-
2001_Cabrio
-
2001_Cabrio
Vill här TACKA min flickvän Mitha för att hon är den hon är och låter mig vara den jag är......med mina brister (har inga) och mina positiva sidor (har en massa) :wink:
Ni kan alla säga att ni har den bästa tjejen......och ni har säkert rätt ( ur er synvinkel :wink: ) och jag är glad för er skull....
Men sjutton vet om inte min är bättre.
:oops:
Tack älsklingen.
( och det är inte jimmyg som menas här, utan hans syster, som jag är alldeles för trött för att sätta på idag (Kinnekulle) )
Sorry lads.....kan inte vara allvarlig så länge....( typ inte alls ) :wink:
Ni kan alla säga att ni har den bästa tjejen......och ni har säkert rätt ( ur er synvinkel :wink: ) och jag är glad för er skull....
Men sjutton vet om inte min är bättre.
:oops:
Tack älsklingen.
( och det är inte jimmyg som menas här, utan hans syster, som jag är alldeles för trött för att sätta på idag (Kinnekulle) )
Sorry lads.....kan inte vara allvarlig så länge....( typ inte alls ) :wink:
-
2001_calibra_v6
[i][u][b]Tack till:[/b][/u][/i]
[b]Mamma o Pappa [/b]- Alltid bra att ha...
[b]Morfar o Mormor [/b]- Privat bank :roll:
[b]240ROBERT [/b]- Bra bollplank att kasta idéer mot, bra idéer tar han själv o låter mig prova dom mindre bra :wink:
[b]Stafvan [/b]- Hjälpreda som man kan ringa dygnet runt, offrar gärna en sovmorgon med tjejjen för att hjälpa mig med laddtrycket 8)
[b]gzon Tuning [/b]- Pysslar mest med Mazda, men kan även hjälpa en Volvokille i nöd.
[b]dvda [/b]- Fixar fram mycket bra grejjer, fråga mig inte vartifrån dom kommer, det enda jag vet är att dom inte är stulna.
[b]Nismo [/b]- Hoppas jag kunna utnyttja när problem dyker upp... typ nu! :wink:
[b]Dirtrider [/b]- På enka frågor får man mystiska svar :lol:
[b][color=blue]Bil O Fritid [/color][/b]- För bra priser och bra service!
[b]Jerry [/b]- För emblem o sjuka idéer.
[b]AstraMarkus [/b]- Så jag kan åka ifrån någon :twisted:
[i]+ säkert många fler... 8O [/i]
//Micke
[b]Mamma o Pappa [/b]- Alltid bra att ha...
[b]Morfar o Mormor [/b]- Privat bank :roll:
[b]240ROBERT [/b]- Bra bollplank att kasta idéer mot, bra idéer tar han själv o låter mig prova dom mindre bra :wink:
[b]Stafvan [/b]- Hjälpreda som man kan ringa dygnet runt, offrar gärna en sovmorgon med tjejjen för att hjälpa mig med laddtrycket 8)
[b]gzon Tuning [/b]- Pysslar mest med Mazda, men kan även hjälpa en Volvokille i nöd.
[b]dvda [/b]- Fixar fram mycket bra grejjer, fråga mig inte vartifrån dom kommer, det enda jag vet är att dom inte är stulna.
[b]Nismo [/b]- Hoppas jag kunna utnyttja när problem dyker upp... typ nu! :wink:
[b]Dirtrider [/b]- På enka frågor får man mystiska svar :lol:
[b][color=blue]Bil O Fritid [/color][/b]- För bra priser och bra service!
[b]Jerry [/b]- För emblem o sjuka idéer.
[b]AstraMarkus [/b]- Så jag kan åka ifrån någon :twisted:
[i]+ säkert många fler... 8O [/i]
//Micke
-
2001_m5_gullet
jag vill tacka min underbara pojkvän Stefan (m5) för att han finns och för att han är såååå underbar :!: :!: :!: :!:
jag är helt övertygad om att han är världens bästa pojkvän!
han finns alltid där när man behöver honom (och han behövs kan jag säga) :P :P
-älsklingen min jag saknar dig när du inte är här hos mig :!:
nu vet ni grabbar vem ni ska apa efter när det gäller i ett förhållande
ha de fint :wink:
jag är helt övertygad om att han är världens bästa pojkvän!
han finns alltid där när man behöver honom (och han behövs kan jag säga) :P :P
-älsklingen min jag saknar dig när du inte är här hos mig :!:
nu vet ni grabbar vem ni ska apa efter när det gäller i ett förhållande
ha de fint :wink:
Jag vill tacka min underbara flickvän (m5_gullet) för att hon står ut med mig trots mitt enorma motorintresse ( vilket jag vet att hon oxå har) :wink: Hon är en helt otrolig o underbar tjej!! Jag kan inte tänka mig att det finns nån bättre tjej! Jag har verkligen haft tur!!!
Sen vill jag tacka Olback, som har ställt upp i vått o torrt utan att klaga en enda liten gång, under hela tiden som jag har varit av med mitt körkort!! Jag är verkligen skyldig dig för den här tiden!! Du är den bästa o snällaste vän man kan ha!!!
Det är vid såna tillfällen man märker vem ens riktiga vänner är!!!!!!
Det samma gäller min syster o hennes kille (byz)
Tack ska ni ha!!!!
Sen vill jag tacka Olback, som har ställt upp i vått o torrt utan att klaga en enda liten gång, under hela tiden som jag har varit av med mitt körkort!! Jag är verkligen skyldig dig för den här tiden!! Du är den bästa o snällaste vän man kan ha!!!
Det är vid såna tillfällen man märker vem ens riktiga vänner är!!!!!!
Det samma gäller min syster o hennes kille (byz)
Tack ska ni ha!!!!
-
2001_Sebbe_VR6
Jag skulle vilja tacka PETERPOPS för en oerhört bra hemsida!!Hoppas den håller sig så här bra även under vinterhalvåret. :D
Jag skulle även vilja tacka Z3M(Mr.Hamann) för alla fina crusingar!!!!!!!!!!! :P
Jag skulle också vilja tacka mig själv för att jag har ett så fruktansvärt rolig hobby(Bilar) :wink:
Och ett stort tack till min crusing partner STAFFAN!! :D
Det var allt :!: :!:
Ps. Tack Mcjohan för alla bra kort. Ds.
Jag skulle även vilja tacka Z3M(Mr.Hamann) för alla fina crusingar!!!!!!!!!!! :P
Jag skulle också vilja tacka mig själv för att jag har ett så fruktansvärt rolig hobby(Bilar) :wink:
Och ett stort tack till min crusing partner STAFFAN!! :D
Det var allt :!: :!:
Ps. Tack Mcjohan för alla bra kort. Ds.
-
2001_Staffan