Angående inslaget i efterlyst
-
2001_speedo
-
2001_biese
-
2001_Sebbe_VR6
Jag måste fan säga att racen här hemma i e-tuna är dem bästa jag varit på. Dem som håller i racen vet verkligen vad dom håller på med. Men det är ju även bra av alla åskådare som inte står i vägen eller parkerar sina bilar vid vägkanten. Men det finns ju åskådare som inte förstår men dom brukar för det mesta bli tillsagda. Tack för en bra säsong!!
-
2001_Staffan
[quote="Sebbe_VR6"]Jag måste fan säga att racen här hemma i e-tuna är dem bästa jag varit på. Dem som håller i racen vet verkligen vad dom håller på med. Men det är ju även bra av alla åskådare som inte står i vägen eller parkerar sina bilar vid vägkanten. Men det finns ju åskådare som inte förstår men dom brukar för det mesta bli tillsagda. Tack för en bra säsong!![/quote]
Jag håller med helt och hållet! Feta credz till alla dom som håller i racen här hemma i Eskilstuna!
:D
Jag håller med helt och hållet! Feta credz till alla dom som håller i racen här hemma i Eskilstuna!
:D
-
2001_m5_gullet
[quote="M5"]Jag måste ju säga att det va ett ganska löjligt inslag! Va har det med programmet Efterlyst att göra egentligen?? Man kan ju inte påstå att dom efterlyste nån! :evil:
Snacka om rutten säkerhet, eller rättare sagt, det fanns ju inte ett spår av nån säkerhet!!! IDIOTER!!!! :evil:
Men det va ju en del mysiga bilar... häftig PV 8O
Ne tacka vet jag arangemangen på hemmaplan!!!![/quote]
haåller med dig! du hann ju skriva det innan mig! datatjuv=)
Snacka om rutten säkerhet, eller rättare sagt, det fanns ju inte ett spår av nån säkerhet!!! IDIOTER!!!! :evil:
Men det va ju en del mysiga bilar... häftig PV 8O
Ne tacka vet jag arangemangen på hemmaplan!!!![/quote]
haåller med dig! du hann ju skriva det innan mig! datatjuv=)