MDS öppnar i Eskilstuna !!
-
2001_Saab_Oberg
-
2001_Dirtrider
-
2001_FreZZe
-
2001_energy
[quote="FreZZe"]Inget ont om "kjelle´s" men är ändå inte MDS lite seriösare och större...!?
Åtminstone har dem blivit det på senare år...
Hoppas ingen tar illa upp, men det är i alla fall min åsikt!
Men som någon tidigare talare sa, det gynnar bara oss konsumenter med lite konkurrens... :D
//FreZZe[/quote]
hmm på vilket sätt är dom seriösare tänker du? större är dom ju helt klart, det är ju en kedja.
Men som någon tidigare talare sa, det gynnar bara oss konsumenter med lite konkurrens... :D
//FreZZe[/quote]
hmm på vilket sätt är dom seriösare tänker du? större är dom ju helt klart, det är ju en kedja.
-
2001_Turbo_Fredde
[quote="FreZZe"]Inget ont om "kjelle´s" men är ändå inte MDS lite seriösare och större...!?
//FreZZe[/quote]
mds är väl stort i sig...men bara för att dom har många butiker så betyder det inte att dom har bra grejjer...jag personligen tycker att basarna bara mullrar och diskanterna skriker...
och seriösa kan jag inte hålla med om att dom är...dom satsar mer pengar på reklam, brudar, bilar mm. istället för på deras grejjer...
det är personligen vad jag tycker....kanske för att jag jobbar på ett ställe som jag tycker tar hem betydligt mycket bättre grejjer...
Nån som kan gissa vilken butik....? :)
//FreZZe[/quote]
mds är väl stort i sig...men bara för att dom har många butiker så betyder det inte att dom har bra grejjer...jag personligen tycker att basarna bara mullrar och diskanterna skriker...
och seriösa kan jag inte hålla med om att dom är...dom satsar mer pengar på reklam, brudar, bilar mm. istället för på deras grejjer...
det är personligen vad jag tycker....kanske för att jag jobbar på ett ställe som jag tycker tar hem betydligt mycket bättre grejjer...
Nån som kan gissa vilken butik....? :)
-
2001_FreZZe
Förstod att någon skulle reagera/kommentera det där... :D
Med seriösare menar jag att det just är en större kedja och på så vis kanske man litar mer på dem...!? + att dem har schystare prylar enligt mig ialla fall... (Men som SAGT det är min åsikt, och det är ingen som behöver bry sig om den) Men som jag FAKTISKT skrev så tycker jag inte illa eller snackar skit om "Kjelle´s"... Det är jue det ända vi haft tills nu i E-tuna och vi har klarat oss ganska bra!?
Men dock, så har jag hört från säkra källor att V-ås MDS´s butik... Har väldigt mycket intäkter på folk just från E-tuna... Så det kanske har fattats en MDS butik här i alla fall... vad vet jag!?
Har även hört från samma riktigt säkra källa att just MDS ska få ensamrätt på ROCKFORD FOSGATE... Men det hör iof inte hit... men men!
Mvh//FreZZe
Med seriösare menar jag att det just är en större kedja och på så vis kanske man litar mer på dem...!? + att dem har schystare prylar enligt mig ialla fall... (Men som SAGT det är min åsikt, och det är ingen som behöver bry sig om den) Men som jag FAKTISKT skrev så tycker jag inte illa eller snackar skit om "Kjelle´s"... Det är jue det ända vi haft tills nu i E-tuna och vi har klarat oss ganska bra!?
Men dock, så har jag hört från säkra källor att V-ås MDS´s butik... Har väldigt mycket intäkter på folk just från E-tuna... Så det kanske har fattats en MDS butik här i alla fall... vad vet jag!?
Har även hört från samma riktigt säkra källa att just MDS ska få ensamrätt på ROCKFORD FOSGATE... Men det hör iof inte hit... men men!
Mvh//FreZZe
-
2001_Turbo_Fredde
-
2001_Olback
-
2001_Freewind
som om mds får ensamrätt på RF
om det stämmer så undrar jag hur det kan ha gått till bara
aja
föresten läste här ovanför att mds inte låter bra
det stämmer inte man får allt o låta hyfsat om man har kunskaper
det är inte alltid man får allt o låta bra iaf
har hört bilar med mds grejer som låter minst lika bra som dls och rockford
men inte i extrema fall
dom som inte tävlar eller är riktiga ljudnissar
har man steg för 20-30 tusen av typ dls,genesis,rockford eller andra värre märken och värsta cd spelarna o sånt så klart det det är skillnad
på mds steg för 3-5 tusen och en vanlig cd spelare
eh orkar inte skriva mer
alla tycker som dom gör
men hoppas att det är minst lika trevlig personal i den nya som hos kjelles
om det stämmer så undrar jag hur det kan ha gått till bara
aja
föresten läste här ovanför att mds inte låter bra
det stämmer inte man får allt o låta hyfsat om man har kunskaper
det är inte alltid man får allt o låta bra iaf
har hört bilar med mds grejer som låter minst lika bra som dls och rockford
men inte i extrema fall
dom som inte tävlar eller är riktiga ljudnissar
har man steg för 20-30 tusen av typ dls,genesis,rockford eller andra värre märken och värsta cd spelarna o sånt så klart det det är skillnad
på mds steg för 3-5 tusen och en vanlig cd spelare
eh orkar inte skriva mer
alla tycker som dom gör
men hoppas att det är minst lika trevlig personal i den nya som hos kjelles
-
2001_FillinG