Jo, nog har mannen Richi rätt. Är ute efter en Ascona B helst 2-dörrars. Men en A duger det med. Men ska vara kördugliga och inte allt för risiga.
Min första bil var en opel, och den andra...och den tredje.
När väl rosthålen kommit så luftas karroseriet och alla vet att fukt inte finns där det är väl ventilerat :wink: :lol:
Så e man i opelträsket igen da...
-
2001_GigaHz
-
2001_jimmyg
[quote="Richi"][quote="Lille-bror"]Richi ska vi visa dom vad opel går för!? :roll: :?:
Så kan ju du jimmyg stoppa upp din baguette-bil...nånstans... :twisted: :!:[/quote]
Behövs inte. Har redan gjort det. :lol:
-Richi-[/quote]
Sant, sant.. det har han gjort... och med tanke på hans flin så behöver
vi nog inte förtydliga utgången i den bataljen... :D
Så kan ju du jimmyg stoppa upp din baguette-bil...nånstans... :twisted: :!:[/quote]
Behövs inte. Har redan gjort det. :lol:
-Richi-[/quote]
Sant, sant.. det har han gjort... och med tanke på hans flin så behöver
vi nog inte förtydliga utgången i den bataljen... :D
-
2001_Olback
[quote="Dirtrider"]Jag har oxå skaffat en Opel :roll: , tänkte ha den som vinterbil.
Jag har aldrig provat delad bakvagn och bakhjulsdrift, har fått för mig att det ska vara stadigare än stel bakaxel.
Vi får se när det blir halt hur det funkar :? .
"Köp en Opel bli belåten, se naturen genom plåten" :lol: :lol: :lol:[/quote]
Du lär jue inte få det tråkigt i vinter....Omega är hur snälla och roliga som helst när det är vinter och halka ute. :wink:
Jag har aldrig provat delad bakvagn och bakhjulsdrift, har fått för mig att det ska vara stadigare än stel bakaxel.
Vi får se när det blir halt hur det funkar :? .
"Köp en Opel bli belåten, se naturen genom plåten" :lol: :lol: :lol:[/quote]
Du lär jue inte få det tråkigt i vinter....Omega är hur snälla och roliga som helst när det är vinter och halka ute. :wink:
-
2001_tryggvel
-
2001_FillinG