NY E-Acruise 21/9
-
2001_macjohan
there
[quote="Z3M"]Jag ska ta ett snack med dem nu i veckan. Känner även en person som har lite inflytande där som ska hjälpa mig. Den här gången måste de f-n komma alltså!!!
Och som vanligt... AS SOON AS I KNOW, I´LL LET YOU KNOW!!!
Så ni behöver i fortsättningen [b][u][color=red]INTE[/color][/u][/b] skriva: [i]"Nån som hört nåt från Bilsport??" [/i]Jag skriver det här på forumet i samma ögonblick som jag vet.[/quote]
............ :!: :!: :!: :!:
Och som vanligt... AS SOON AS I KNOW, I´LL LET YOU KNOW!!!
Så ni behöver i fortsättningen [b][u][color=red]INTE[/color][/u][/b] skriva: [i]"Nån som hört nåt från Bilsport??" [/i]Jag skriver det här på forumet i samma ögonblick som jag vet.[/quote]
............ :!: :!: :!: :!:
-
2001_Turbo_Fredde
-
2001_smurfen
-
2001_phasio
[quote="phasio"]Ja ni nu e det inte så många dagar kvar alltså till cruzingen!!!
Vi ses då!!
/Phasio[/quote]
Ne...visst är det härligt!
O efter kl. 00.00 natten mellan Onsdag o Torsdag får man börja gasa igen!!! HÄRLIGT!!!!!!!! Så om det är nån ute i E-tuna efter midnatt så är risken rätt så stor att ni stöter på Silverpilen! :twisted: :twisted: :twisted:
Vi ses då!!
/Phasio[/quote]
Ne...visst är det härligt!
O efter kl. 00.00 natten mellan Onsdag o Torsdag får man börja gasa igen!!! HÄRLIGT!!!!!!!! Så om det är nån ute i E-tuna efter midnatt så är risken rätt så stor att ni stöter på Silverpilen! :twisted: :twisted: :twisted:
-
2001_Olback
[quote="M5"]
O efter kl. 00.00 natten mellan Onsdag o Torsdag får man börja gasa igen!!! HÄRLIGT!!!!!!!! Så om det är nån ute i E-tuna efter midnatt så är risken rätt så stor att ni stöter på Silverpilen! :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
Ja du M5....Nu är det inte långt kvar tills du har lappen igen. :wink:
O efter kl. 00.00 natten mellan Onsdag o Torsdag får man börja gasa igen!!! HÄRLIGT!!!!!!!! Så om det är nån ute i E-tuna efter midnatt så är risken rätt så stor att ni stöter på Silverpilen! :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
Ja du M5....Nu är det inte långt kvar tills du har lappen igen. :wink:
-
2001_Sebbe_VR6