Filmer från i lördags 20/4

Arkiv från 2002 — 573 trådar, 9539 inlägg
2001_macjohan

Post by 2001_macjohan »

[quote="Dirtrider"]Nu är det så att en god vän jobbar med TV-produktioner och har tillgång till bra redigeringsutrustning som jag kan få använda för att redigera och fixa till filmer på. För närvarande är det en "vanlig" digital redigering.
Han har även tillgång till 2 st. DV videokameror :D

Det som är det bästa är att de kommer att få en ny redigering om 2 veckor och på den har man möjlighet att göra om allt till mpeg på direkten och lägga skiten på CDr :D

Så är det någon som har film på VHS, DV, SuperVHS, så kan vi kanske ta hand om det och klippa till lite grymma filmer.

/Henrik[/quote]

Jag har filmat en del....men jag har inget program som jag får bort nummerplåtarna med!!! FIlmade lite burnisar 27/4.
2001_BoneZ

Post by 2001_BoneZ »

Jag är ute på VME varje fredag och lördag, och jag kan nog börja ta med mig min digitalkamera om ni vill det så kan jag börja ta lite kort till bildgalleriet?
2001_biese

Post by 2001_biese »

[quote="esso"]filma racestarter bakifrån? men där satt ju jag! :?

//Micke[/quote]

Livet e hårt..

johan, jag ska försöka fixa en filmkamera jag åxå...
2001_Annenon

Post by 2001_Annenon »

det här låter jue skit bra...
det skulle jue kunna bli en jävligt häfftig film av de race som filmas :P
men jag ska försöka filma lite mer och så får vi se vad som händer fram mot hösten.. :D :lol:
2001_hEcYh00k

Post by 2001_hEcYh00k »

[quote="macjohan"]
Jag har filmat en del....men jag har inget program som jag får bort nummerplåtarna med!!! FIlmade lite burnisar 27/4.[/quote]

Om du kör Premiere, ta dig en titt på denna sida: [url]http://www.adobe.com/motion/tips/pre6matte/main.html[/url]

istället för att köra blur effekten på området du vill ta bort så kan du infoga en bild som du flyttar runt istället, lite enklare men fungerar,,,

Lycka till! ;)
2001_chippen

Post by 2001_chippen »

[quote="Dirtrider"]Nu är det så att en god vän jobbar med TV-produktioner och har tillgång till bra redigeringsutrustning som jag kan få använda för att redigera och fixa till filmer på. För närvarande är det en "vanlig" digital redigering.
Han har även tillgång till 2 st. DV videokameror :D

Det som är det bästa är att de kommer att få en ny redigering om 2 veckor och på den har man möjlighet att göra om allt till mpeg på direkten och lägga skiten på CDr :D

Så är det någon som har film på VHS, DV, SuperVHS, så kan vi kanske ta hand om det och klippa till lite grymma filmer.

/Henrik[/quote]
dags å göra en cross film....
2001_macjohan

Post by 2001_macjohan »

[quote="hEcYh00k"][quote="macjohan"]
Jag har filmat en del....men jag har inget program som jag får bort nummerplåtarna med!!! FIlmade lite burnisar 27/4.[/quote]

Om du kör Premiere, ta dig en titt på denna sida: [url]http://www.adobe.com/motion/tips/pre6matte/main.html[/url]

istället för att köra blur effekten på området du vill ta bort så kan du infoga en bild som du flyttar runt istället, lite enklare men fungerar,,,

Lycka till! ;)[/quote]

ääh....vi fattar noll av den där förklaringen!
ÄR DET NÅN SOM KAN TA PÅ SIG ATT REDIGERA VOLVO KLIPP????
//Aero
Locked