Fjäderbensstag till Skoda Octavia RS
-
2001_energy
[quote="jimmyg"][quote="energy"]
Skriv upp mig som en intresserad på 28 x 9 x 1,2 - 1000 x 2430 gallret.
Grejt att du kan skaka fram lite galler.. Jobbigt att nätragga ju :lol:[/quote]
Ska jag beställa? för då kan du få det redan på sönda...
eller kanske på lördag om jag och S60T5 tittar förbi på nån e-tuna raka..[/quote]
Avvakta nån sekund med att beställa tills jag hojtar till, ska kolla på ett till ställe först.
eller kanske på lördag om jag och S60T5 tittar förbi på nån e-tuna raka..[/quote]
Avvakta nån sekund med att beställa tills jag hojtar till, ska kolla på ett till ställe först.
-
2001_jimmyg
[quote="energy"][quote="jimmyg"][quote="energy"]
Avvakta nån sekund med att beställa tills jag hojtar till, ska kolla på ett till ställe först.[/quote]
Lugnt!... PM:ar mitt nummer så kan du ringa när du önskar beställa...
Avvakta nån sekund med att beställa tills jag hojtar till, ska kolla på ett till ställe först.[/quote]
Lugnt!... PM:ar mitt nummer så kan du ringa när du önskar beställa...
-
2001_JohanB
-
2001_RSMicke
-
2001_OctaviaRS
Jag har gjort luftningshål bakom intercoolern på min RS. Men att det skulle sänka insugsluften med 20 grader det har jag svårt att tro. Hur har han mätt upp det? Om det nu verkligen sänker temperaturen så mycket så borde det ju sitta ett galler som standard, som det gör på Audi TT quattro.
Jag har nu hittat återförsäljare av fjäderbensstag från OMP. Jag har fått ner priset till någonstans runt 800:- styck (jag måste kolla mer noggrannt innan jag är 100% säker). Är det någon mer än jag som är intresserad av ett? Listpriset är 925:-
Man måste borra i fjäderbenstornen och då slutar rostskyddsgarantin att gälla på detta ställe. Men om man är väldigt noggrann när man monterar och ser till att använda galvspray så lär inte det ställa till något problem.
Jag har nu hittat återförsäljare av fjäderbensstag från OMP. Jag har fått ner priset till någonstans runt 800:- styck (jag måste kolla mer noggrannt innan jag är 100% säker). Är det någon mer än jag som är intresserad av ett? Listpriset är 925:-
Man måste borra i fjäderbenstornen och då slutar rostskyddsgarantin att gälla på detta ställe. Men om man är väldigt noggrann när man monterar och ser till att använda galvspray så lär inte det ställa till något problem.
-
2001_RSMicke
-
2001_OctaviaRS
Det är möjligt att det kan gå att mäta temperaturen på insugsluften genom att gå över i klimatanläggningens diagnosläge. Det finns 60 värden att läsa av där. nr 16 är aktuell hastighet men vad de andra står för vet jag inte. Någon som vet?
Jaja... jag har inte märkt någon större skillnad på bilen sen jag gjorde hålen. Det är ju inte direkt tätt där bakom ICn utan hål...
RSMicke, har du själv en Octavia RS?
Jaja... jag har inte märkt någon större skillnad på bilen sen jag gjorde hålen. Det är ju inte direkt tätt där bakom ICn utan hål...
RSMicke, har du själv en Octavia RS?
-
2001_RSMicke
-
2001_OctaviaRS
-
2001_Harry_Haffa
försiktigt
[quote="OctaviaRS"]Jag har väl mest dekaltrimmat min bil men PMa mig om du har några frågor. Det finns lite kul saker att göra till bilen. Fjäderbensstag till exempel. Vill inte du också ha ett?[/quote]
Hej.
Jag vet inte om det är så lyckat att göra en skoda vridstyv i karossen.
Kom ihåg hur det gick i trafikmagasinet.
Om den blir styvare kanske den lättare går upp på två hjul och välter :lol: :lol: :lol:
Kunde inte låta bli sorry.
Harry.
Hej.
Jag vet inte om det är så lyckat att göra en skoda vridstyv i karossen.
Kom ihåg hur det gick i trafikmagasinet.
Om den blir styvare kanske den lättare går upp på två hjul och välter :lol: :lol: :lol:
Kunde inte låta bli sorry.
Harry.