Efter snack: Eskilstuna Cruising #3
-
2001_Cabrio
Stegprogrammet heter CupPlanner och är trot eller ej 8) jag som gjort. Är inte helt klart ännu. Kommer eventuellt finnas en enklare demo här på Gasa, om det tillåts läggas upp.
Vill man sedan ha en fullversion får vi diskutera det....har ju trots allt tagit några timmar att göra (typ 35-40 tim hittills). Mer info kommer.
Vill man sedan ha en fullversion får vi diskutera det....har ju trots allt tagit några timmar att göra (typ 35-40 tim hittills). Mer info kommer.
-
2001_kritte
[quote="Cabrio"]Stegprogrammet heter CupPlanner och är trot eller ej 8) jag som gjort. Är inte helt klart ännu. Kommer eventuellt finnas en enklare demo här på Gasa, om det tillåts läggas upp.
Vill man sedan ha en fullversion får vi diskutera det....har ju trots allt tagit några timmar att göra (typ 35-40 tim hittills). Mer info kommer.[/quote]
Bra... Det där är ju kanon med ett sånt program. Får väl scanna det så inga Audibuggar ställer till det :wink:
//Micke
P.S FAAAAAAAN, missade dirty's playground efter vinsten igår... :cry:
Vill man sedan ha en fullversion får vi diskutera det....har ju trots allt tagit några timmar att göra (typ 35-40 tim hittills). Mer info kommer.[/quote]
Bra... Det där är ju kanon med ett sånt program. Får väl scanna det så inga Audibuggar ställer till det :wink:
//Micke
P.S FAAAAAAAN, missade dirty's playground efter vinsten igår... :cry:
-
2001_Cabrio
[quote="esso"]
//Micke
P.S FAAAAAAAN, missade dirty's playground efter vinsten igår... :cry:[/quote]
Playground-en finns på video :wink:
Audibuggar??? vad menar du??? :twisted: Behövs inga, ringarna vinner ändå :wink:
//Micke
Audibuggar??? vad menar du??? :twisted: Behövs inga, ringarna vinner ändå :wink:
[quote="Cabrio"][quote="esso"]
//Micke
Audibuggar??? vad menar du??? :twisted: Behövs inga, ringarna vinner ändå :wink:[/quote]
Fan, JAAAG skulle ju filma det... Men som vanligt missade jag ju det :cry:
Fick jag en SportQuattro så ska jag inte klanka på Audi...
//Micke, strokad o uppfuckad 740
//Micke
Audibuggar??? vad menar du??? :twisted: Behövs inga, ringarna vinner ändå :wink:[/quote]
Fan, JAAAG skulle ju filma det... Men som vanligt missade jag ju det :cry:
Fick jag en SportQuattro så ska jag inte klanka på Audi...
//Micke, strokad o uppfuckad 740
-
2001_Cabrio
Som jag skrev tidigare så var det många som inte kollat in kartan+färdvägen, så det var många som åkte sina egna vägar. Men ibland blev det en skaplig "orm". Var i och för sig ganska fränt att se bilar åka lite kors och tvärs!!! Men som sagt det blir ju bättre på nästa cruising då det inte är några avspärrningar.
Väl bemött!!
Mvh
[color=red][b]//Mr Hamann[/b][/color] :twisted:
Väl bemött!!
Mvh
[color=red][b]//Mr Hamann[/b][/color] :twisted:
-
2001_S60T5
Z3M, Cabrio, Jimmyg.
Om jag kommer ikväll, kan vi snacka lite ang. en träff nästa år. Jag vet, det blir en till i år... Men jag tänkte mig inte EN träff, uten träffEN !
Låter like knasigt kanske, men men jo, jag är nog inte riktigt vaken ännu... *gäsp*
Undrar om jag kommer att vakna överhuvudtaget.???
Sedan en fråga.
Om du "[size=18][color=blue]blueA6[/color][/size]" läser detta, var det du som körde den blåa besten med biturbo ??
Jag berättar mer ang vad jag svammlat om senare i kväll...
/S60T5
[size=18][color=blue]NBS Arboga[/color][/size]
Om jag kommer ikväll, kan vi snacka lite ang. en träff nästa år. Jag vet, det blir en till i år... Men jag tänkte mig inte EN träff, uten träffEN !
Låter like knasigt kanske, men men jo, jag är nog inte riktigt vaken ännu... *gäsp*
Undrar om jag kommer att vakna överhuvudtaget.???
Sedan en fråga.
Om du "[size=18][color=blue]blueA6[/color][/size]" läser detta, var det du som körde den blåa besten med biturbo ??
Jag berättar mer ang vad jag svammlat om senare i kväll...
/S60T5
[size=18][color=blue]NBS Arboga[/color][/size]
-
2001_OnlyforMi