Cabrio och jimmyg´s hörna !!
-
2001_Cabrio
Hurru ru ditt gamla ålrens. Att du ens nämnde det fanns trä av det ädlare slaget visar att du fått hjälp att slå i, uppslagsverket då du omöjligt själv kunnat göra detta då till och med Bamse är för avancerat för dig att läsa.
Bilderna är till och med de för avancerade för att du ska förstå. Så ta och kryp iväg under någon gammal sten din gråsugga innan jag mosar dig med mina DrMartins. :P 8)
Bakom varje man finns en underbar kvinna. Men jimmyg har ingen kvinna bakom sig varför han inte kan vara en man. :P Och kom nu inte och påstå att kvinnan bakom mig inte är underbar. :lol: :roll: :twisted:
Bilderna är till och med de för avancerade för att du ska förstå. Så ta och kryp iväg under någon gammal sten din gråsugga innan jag mosar dig med mina DrMartins. :P 8)
Bakom varje man finns en underbar kvinna. Men jimmyg har ingen kvinna bakom sig varför han inte kan vara en man. :P Och kom nu inte och påstå att kvinnan bakom mig inte är underbar. :lol: :roll: :twisted:
-
2001_jimmyg
[quote="Cabrio"]Hurru ru ditt gamla ålrens. Att du ens nämnde det fanns trä av det ädlare slaget visar att du fått hjälp att slå i, uppslagsverket då
[/quote]
Detta bevisar ju bara hur dum du är som verkligen gick på att
det finns ett citron träd som heter Citrus Traedius... helt taget ur
luften och min vilda fantasi.. :D
[quote="Cabrio"]
Bakom varje man finns en underbar kvinna. Men jimmyg har ingen kvinna bakom sig varför han inte kan vara en man. :P Och kom nu inte och påstå att kvinnan bakom mig inte är underbar. :lol: :roll: :twisted:[/quote]
... finns en underbar kvinna".. som i ditt fall måste försvara dig för att du är för klen ja...
Jag själv däremot måste ju försvara mig själv, varpå jag klassas som
mer man än fjollan som syrran måste försvara.. [läs: Cabrio]... :P
[quote="Cabrio"]
Bilderna är till och med de för avancerade för att du ska förstå. Så ta och kryp iväg under någon gammal sten din gråsugga innan jag mosar dig med mina DrMartins. [/quote]
läs svaret ovan... och som vanligt.. övriga kommentarer überflödish! 8)
[/quote]
Detta bevisar ju bara hur dum du är som verkligen gick på att
det finns ett citron träd som heter Citrus Traedius... helt taget ur
luften och min vilda fantasi.. :D
[quote="Cabrio"]
Bakom varje man finns en underbar kvinna. Men jimmyg har ingen kvinna bakom sig varför han inte kan vara en man. :P Och kom nu inte och påstå att kvinnan bakom mig inte är underbar. :lol: :roll: :twisted:[/quote]
... finns en underbar kvinna".. som i ditt fall måste försvara dig för att du är för klen ja...
Jag själv däremot måste ju försvara mig själv, varpå jag klassas som
mer man än fjollan som syrran måste försvara.. [läs: Cabrio]... :P
[quote="Cabrio"]
Bilderna är till och med de för avancerade för att du ska förstå. Så ta och kryp iväg under någon gammal sten din gråsugga innan jag mosar dig med mina DrMartins. [/quote]
läs svaret ovan... och som vanligt.. övriga kommentarer überflödish! 8)
-
2001_Cabrio
-
2001_jimmyg
[quote="Cabrio"]Är tur att du tolkar saker och ting till din fördel. Annars hade du väl aldrig slutat gråta *klappar på huvudet* 8)[/quote]
Förlåt farbror om jag tryckte ner honom så långt i träskorna
att han inte kunde komma på nå bättre svar.... :D
Ska absolut inte hända igen......... [b]NOT!![/b] :lol:
Förlåt farbror om jag tryckte ner honom så långt i träskorna
att han inte kunde komma på nå bättre svar.... :D
Ska absolut inte hända igen......... [b]NOT!![/b] :lol:
He he... någon som såg på Fråga Olle igår(15/9). Sångaren i Lok har en M-coupe. Schysst repotage där han raggade upp en brud och de tre han hade i bilen i passagerarsätet fick gå ur. He he.... :lol: :lol: :lol:
Sen kanske han gjorde som en viss [color=red][b]Mr Hamann[/b][/color] :
Jag tog självmant bort "bilden" innan [color=red]Städaren[/color]. Ni som vill ha ett signerat exemplar, PM:a mig !!!! Den finns annars under mitt "garage". :lol: :lol: :lol:
Sen kanske han gjorde som en viss [color=red][b]Mr Hamann[/b][/color] :
Jag tog självmant bort "bilden" innan [color=red]Städaren[/color]. Ni som vill ha ett signerat exemplar, PM:a mig !!!! Den finns annars under mitt "garage". :lol: :lol: :lol:
-
2001_jimmyg
-
2001_Saab_Oberg
-
2001_dj_aleks
-
2001_tryggvel
-
2001_Cabrio
*ASG*
:lol: :lol: :lol:
Kul att du visar ditt sanna jag äntligen. Nu är det verkligen bekräftat.
Förklarar alla de bilder du visat upp här på forumet med feta äckliga damer......det och BMW går tydligen hand i hand.
Tyskar verkar vara förtjusta i båda.......är du säker på att pappa är Norsk. Vet att det var en himla massa tyskar i Norge under andra värdskriget. :wink: :lol:
Måste faktiskt utse dig som gasa´s absolut äckligaste varelse. Sedan vad omröstningar säger skiter jag i....du är "Kung Skit" . :lol:
:lol: :lol: :lol:
Kul att du visar ditt sanna jag äntligen. Nu är det verkligen bekräftat.
Förklarar alla de bilder du visat upp här på forumet med feta äckliga damer......det och BMW går tydligen hand i hand.
Tyskar verkar vara förtjusta i båda.......är du säker på att pappa är Norsk. Vet att det var en himla massa tyskar i Norge under andra värdskriget. :wink: :lol:
Måste faktiskt utse dig som gasa´s absolut äckligaste varelse. Sedan vad omröstningar säger skiter jag i....du är "Kung Skit" . :lol: