Cruzing Västerås 31/8!
-
2001_XXX-treme
-
2001_Berns
-
2001_fast_froll
-
2001_Amazon
visst e de fel med sprit å bilar, kan inte tycka annat, men de hade gått att dragit av en snabb stege på tunby, 3, 4 pers som kollar publiken å samarbetar med starten, har funkat förut så varför inte nu?
ju fler ggr man byter ställe ju längre tid tar de att få alla på plats. å
detta e inte nå klagande för dessa som tror de eller tycker de, bara säger de jag vet har funkat förut.
detta e inte nå klagande för dessa som tror de eller tycker de, bara säger de jag vet har funkat förut.
-
2001_smurfen
[quote="Berns"][quote="smurfen"]Vi fick en lotsare som hitta sa hon...
[/quote]
Är det samma HON som lura ut oss på björnön??
tur man hittar i västerås eskilstuna och däromkring så man kommer hem smärtfritt, bara en liten felåkning in på en mack, upp en sväng på gräset med låsta hjul men det gick bra :oops:[/quote]
Nej...
Det var en från Västerås som som skulle till Nyköping...
Men men.. Vi kom ju hem tillslut iallafall.
[/quote]
Är det samma HON som lura ut oss på björnön??
tur man hittar i västerås eskilstuna och däromkring så man kommer hem smärtfritt, bara en liten felåkning in på en mack, upp en sväng på gräset med låsta hjul men det gick bra :oops:[/quote]
Nej...
Det var en från Västerås som som skulle till Nyköping...
Men men.. Vi kom ju hem tillslut iallafall.
-
2001_fast_froll
[quote="Amazon"]visst e de fel med sprit å bilar, kan inte tycka annat, men de hade gått att dragit av en snabb stege på tunby, 3, 4 pers som kollar publiken å samarbetar med starten, har funkat förut så varför inte nu?
detta e inte nå klagande för dessa som tror de eller tycker de, bara säger de jag vet har funkat förut.[/quote]
Jag håller helt med dig. Det hade gått alldeles utmärkt att köra lite på tunby, det va väl bara det att de som försökte fixa stegen var väl inte så nyktra dom heller. Men som sagt bättre lycka (och nyktra för den delen) nästa gång!
detta e inte nå klagande för dessa som tror de eller tycker de, bara säger de jag vet har funkat förut.[/quote]
Jag håller helt med dig. Det hade gått alldeles utmärkt att köra lite på tunby, det va väl bara det att de som försökte fixa stegen var väl inte så nyktra dom heller. Men som sagt bättre lycka (och nyktra för den delen) nästa gång!
-
2001_Berns
-
2001_jimmyg
[quote="Amazon"]visst e de fel med sprit å bilar, kan inte tycka annat, men de hade gått att dragit av en snabb stege på tunby, 3, 4 pers som kollar publiken å samarbetar med starten, har funkat förut så varför inte nu?
Jag kan bara säga att jag har full förståelse att det flyttades från tunby..
så mycket fylla har jag aldrig skådat där ute...
och FET CRED till alla arrangörer, vart det en må vara...
som stoppar eventuella race p.g.a för mycket fylla/oordning..
då kanske folk fattar till slut och håller sig hemma eller på krogen
och dricker iställe.. nu säger jag ingenting om det är någon som
har en öl med sig, sålänge det sköts snyggt..
visst hade det gått att dra ihop en stege... var nog inte det de
var frågan om... [i]It was a statement[/i]... [b]håll fyllan nån annanstans![/b]
sen är det ju bara å beundra polisen att dom kan vara effektiva
nån gång, och inte bara sitta på station och äta munkar..
[i]Hört på polisradion under kvällen:[/i]
"kan någon bil åka till adress X.. det är några som springer omkring och ringer på dörrar...... fast det var ioförsig för 45 minuter sedan"...
kommentar ÿberflödig..
Jag kan bara säga att jag har full förståelse att det flyttades från tunby..
så mycket fylla har jag aldrig skådat där ute...
och FET CRED till alla arrangörer, vart det en må vara...
som stoppar eventuella race p.g.a för mycket fylla/oordning..
då kanske folk fattar till slut och håller sig hemma eller på krogen
och dricker iställe.. nu säger jag ingenting om det är någon som
har en öl med sig, sålänge det sköts snyggt..
visst hade det gått att dra ihop en stege... var nog inte det de
var frågan om... [i]It was a statement[/i]... [b]håll fyllan nån annanstans![/b]
"kan någon bil åka till adress X.. det är några som springer omkring och ringer på dörrar...... fast det var ioförsig för 45 minuter sedan"...
kommentar ÿberflödig..
-
2001_jimmyg
[quote="fast_froll"]
,det va väl bara det att de som försökte fixa stegen var väl inte så nyktra dom heller[/quote]
Tro mig... jag pratade med dom "riktiga" arrangörerna... och dom var allt utom fulla/onyktra....
[quote="Berns"]en sak fattar inte jag, första gången i tunby var väl aldrig snuten där?? var det nån med polisradio som hörde nåt eller varför stack alla, var det för så villa bort massa publik eller??
[/quote]
det flyttades p.g.a fylleslaget på platsen...
,det va väl bara det att de som försökte fixa stegen var väl inte så nyktra dom heller[/quote]
Tro mig... jag pratade med dom "riktiga" arrangörerna... och dom var allt utom fulla/onyktra....
[quote="Berns"]en sak fattar inte jag, första gången i tunby var väl aldrig snuten där?? var det nån med polisradio som hörde nåt eller varför stack alla, var det för så villa bort massa publik eller??
[/quote]
det flyttades p.g.a fylleslaget på platsen...
-
2001_hEcYh00k
[quote="jimmyg"]
kommentar ÿberflödig..[/quote]
:lol: :lol: :lol:
kommentar ÿberflödig..[/quote]
:lol: :lol: :lol: