Cruise Eftersnack 21/9...!!

Arkiv från 2002 — 116 trådar, 2454 inlägg
2001_phasio

Post by 2001_phasio »

En helt lyckad kväll måste jag säga,fick med alla bilar om var med från Coop forum när dom körde ut där ifrån i Cruzingen på film :D

Tack Z3M för en lyckad kväll
Tack PAT för dekalerna(Får se hur det går) :)

Mvh/Phasio 8)
2001_OnlyforMi

Post by 2001_OnlyforMi »

Hehe, hur hon kunnat undgått att vara här? Enkelt... Hon har inte haft nån dator. Men en sån e inskaffad så när hon får adsl inkopplat så dyker hon upp här. :)

//Veronica
2001_Fk_Fjun

Första cruisingen!!!

Post by 2001_Fk_Fjun »

Tackar för en kul o trevlig cruising!

Första gången jag var med på det här och det kommer bli fler ggr, sen fick man sig nån överaskning när min nyinflyttade granne var det första man stötte på när man kom till Coop.

Har väl egentligen varit emot det här rullandet genom centrum, men fan är det så här mycke bilar är det ju kul...en helt annan grej än att bara rulla varv på varv genom E-tuna centrum när inget annat speciellt händer. Trevligt med den uppmärksamhet som blir efter gatorna också med folk som tittar, filmar och fotar allas våra mer eller mindre skönheter, kanske inte nån som fotar min men vem vill ha en till utseendet "vanlig" Volvo 940 på bild :P

Tack igen o på återseende :D
2001_Cabrio

Post by 2001_Cabrio »

[quote="pat"]:P ....nää du cabrio.........du såg väl vad en brudmagnet är för bil....haha ja behövde ju inte äns fråga.hehe de hoppar ju bara in ,,,,,BYT BIL..****garvar*****

mvh pat[/quote]

Jaha??? trodde hon var lapplisa som skulle tillrättavisa dig eftersom du uppenbarligen inte kan parkera rakt. :P :wink: :lol:

Skulle vilja ha bilden du har som avatar.... :wink: till min samling....fick bara bild på de brudarna bakifrån :wink: :lol:

??? ni som var på Kinnekulle vet vad jag menar. :wink: :lol: :lol:
2001_pat

Post by 2001_pat »

jo den kan du ju få.......men "vissa" tycker ju inte om att se den,,måste ta hänsyn til det ***garvar***

felparkerad???nääää show parkerad,,lite på sidan o fint,,,,

mvh pat
2001_Cabrio

Post by 2001_Cabrio »

[quote="pat"]jo den kan du ju få.......men "vissa" tycker ju inte om att se den,,måste ta hänsyn til det ***garvar***

felparkerad???nääää show parkerad,,lite på sidan o fint,,,,

mvh pat[/quote]

Spelar ju ingen roll....jag kommer säkert gilla att se den.....synd bara på bilen :wink: Men det går säkert att redigera bort. 8)

Jasså Showparkerad?? den ska jag försöka med nästa gång lapplisa säger till en.....(parkera över 4 rutor) :lol: :lol:
2001_OnlyforMi

Post by 2001_OnlyforMi »

[quote="pat"]men "vissa" tycker ju inte om att se den

mvh pat[/quote]

Hehe, undrar vilka/vem "vissa" e... ;)

//Veronica
2001_TurboChrille

Post by 2001_TurboChrille »

Finns bara en sak att säga! KANON, helt enkelt!

och en sak, Bilintresserade tjejer växer ju inte på träden, så varje gång jag ser ett fruntimmer bakom ratten på bilträffar, så blir jag faktiskt mäkta importerad.....e... nä? det där vart väl fel? Hmmm Imponerad, ja så ska det vara =)
2001_Cabrio

Post by 2001_Cabrio »

[quote="OnlyforMi"][quote="pat"]men "vissa" tycker ju inte om att se den

mvh pat[/quote]

Hehe, undrar vilka/vem "vissa" e... ;)

//Veronica[/quote]

Skulle väl vara jimmyg då... :wink:
Annars kan jag inte se att någon skulle kunna ta illa upp... 8) Bilens "tillbehör" är ju det enda som gör bilen värd att titta på......för bilen egna utseende tillsammans med förarens får en bara att tycka synd om alla som känner denna duo! :wink: :lol:
2001_pat

Post by 2001_pat »

hehe já undrar**garvar***

mvh pat

logga på du vet vem o vart
Locked