Cruise Eftersnack 21/9...!!
-
2001_OnlyforMi
[quote="Cabrio"]
Annars kan jag inte se att någon skulle kunna ta illa upp... 8) Bilens "tillbehör" är ju det enda som gör bilen värd att titta på......för bilen egna utseende tillsammans med förarens får en bara att tycka synd om alla som känner denna duo! :wink: :lol:[/quote]
Haha, bilen e väl det enda som man vill vila ögonen på på den bilden.
E ju inte ofta såna snygga bilar fångas på bild. :D
Sen att det råkade komma me lite "ohyra" på just den här bilden var ju bara för synd... :lol: :wink:
//Veronica
Annars kan jag inte se att någon skulle kunna ta illa upp... 8) Bilens "tillbehör" är ju det enda som gör bilen värd att titta på......för bilen egna utseende tillsammans med förarens får en bara att tycka synd om alla som känner denna duo! :wink: :lol:[/quote]
Haha, bilen e väl det enda som man vill vila ögonen på på den bilden.
E ju inte ofta såna snygga bilar fångas på bild. :D
Sen att det råkade komma me lite "ohyra" på just den här bilden var ju bara för synd... :lol: :wink:
//Veronica
****garvar****ja du gammla gubben...hade du någon tjej i bilen igår??***garvar****såg bara en kille ..hummmmmmm
så det där med extra prylar***hummm ja det va ju fel
heheh du polerar din bil ((( heheh turtle vax på fälgarna))....jag kör me en krockad bil ,,hehe å de bara kommer o kommer....hehhehe
mvh pat
heheh du polerar din bil ((( heheh turtle vax på fälgarna))....jag kör me en krockad bil ,,hehe å de bara kommer o kommer....hehhehe
mvh pat
-
2001_Cabrio
[quote="pat"]****garvar****ja du gammla gubben...hade du någon tjej i bilen igår??***garvar****såg bara en kille ..hummmmmmm
mvh pat[/quote]
Tjejerna är lite frusna av sig och var alla (7st) i vanen bakom.....där de höll värmen medans jag cruisade. Va?? får du bara plats med en åt gången....få förvisso jag med....men har alltid med följebil till resterande så de kan turas om då gubben är seg och uthållig. :wink: :lol:
Dessutom föredrar jag kvinnor (23+) och inte som i ditt fall igår....en liten fjortis. :lol: :wink:
mvh pat[/quote]
Tjejerna är lite frusna av sig och var alla (7st) i vanen bakom.....där de höll värmen medans jag cruisade. Va?? får du bara plats med en åt gången....få förvisso jag med....men har alltid med följebil till resterande så de kan turas om då gubben är seg och uthållig. :wink: :lol:
Dessutom föredrar jag kvinnor (23+) och inte som i ditt fall igår....en liten fjortis. :lol: :wink:
-
2001_jimmyg
-
2001_jimmyg
Ja, som sagt, en riktigt trevlig cruse!
Sen hann man ju med att se ett par rejs, men det va inte därför man var där, rejs kan man ju se annars ändå, tyckte det var riktigt skön känsla när vi stog vid vägkanten i Sundbyholm och åkte bland dom sista mot kjula, fyfaaaaaan va bilar det va....
Tack till s60t5 för att jag fick åka med under crusen... min saab hade ju i o för sig inte vart helt fel... kunde ju ha öppnat takluckan eller nåt liknande, så kanske folk skulle ha kollat på min bil bara för att se att det fanns ett hål i taket... aja, tack än en gång!
Jimmyg...
jag säger bara: du får skylla dig själv.
TACK ALLA FÖR EN TREVLIG KVÄLL!!!
Sen hann man ju med att se ett par rejs, men det va inte därför man var där, rejs kan man ju se annars ändå, tyckte det var riktigt skön känsla när vi stog vid vägkanten i Sundbyholm och åkte bland dom sista mot kjula, fyfaaaaaan va bilar det va....
Tack till s60t5 för att jag fick åka med under crusen... min saab hade ju i o för sig inte vart helt fel... kunde ju ha öppnat takluckan eller nåt liknande, så kanske folk skulle ha kollat på min bil bara för att se att det fanns ett hål i taket... aja, tack än en gång!
Jimmyg...
jag säger bara: du får skylla dig själv.
TACK ALLA FÖR EN TREVLIG KVÄLL!!!
En helt klart lyckad kväll, med MASSOR av bilar, skitkul!!!!! (förutom nåra starter mot Z3M) :? Men jag återkommer, ska bara lätta bilen ca 300 kilo :wink: Grattis Z3M! ( men en vacker dag så kör jag ifrån dig!!!) :wink:
Synd bara att det ska smygas med var "kvällsaktiviteterna" hålls! Varför inte dra ut det till "Stora" rakan på en gång, där finns det gott om plats för alla!
Men men.... annars va det helt ok, förutom kylan :wink:
Synd bara att det ska smygas med var "kvällsaktiviteterna" hålls! Varför inte dra ut det till "Stora" rakan på en gång, där finns det gott om plats för alla!
Men men.... annars va det helt ok, förutom kylan :wink:
Cruzen va helt ok... Men jag hade lite andra ärenden så jag åkte till vme rätt tidigt, 4 dekaltrimmade smurfomobiler står o förstör omgivningen. Så jag drog ut till K***a o monterade lite prylar för att testa om det skulle funka bra inför det som kanske skulle ske där. När jag testat o packat ihop grejjerna o slog igen skuffen kom en snutbil ut o vände. Där stog ja ensam mitt i natten o kollade efter ufon. Kändes lite dumt. Men tog en liten sightseeing runt Hällberga eftersom det var gott om tid o så. Efter lite ringande så hamnar vi på vägen mot travet. Men rätt snart får vi besked om att vi ska titta på ufon. Åker dit o får se lite fräna ufon som far fram o tebax. När sen rapport om smurfar kom så fann jag det lika bra att åka hem. Var hemma vid ett.
[b]Z3M:[/b] När ska du åka ifrån Kalllle så han kommer ner på jorden?
//Micke
[b]Z3M:[/b] När ska du åka ifrån Kalllle så han kommer ner på jorden?
//Micke