Vinter Cruzing.

Arkiv från 2002 — 116 trådar, 2454 inlägg
2001_jimmyg

Post by 2001_jimmyg »

[quote="M5"]
Det skulle ju vara en dröm att se Z3M komma på breställ på DBS:en in på parkeringen! :wink:
O även att se om Cabrio åker nercabbat! :wink:[/quote]

hahaha... ja.. .det vore defenetivt en syn.. :wink:

kommer nog och leker lite.. vare sig det blir en vinterbil eller Laguna..
fast man har ju inga pyramid dubb som "vissa" andra... :wink:
men ska nog gå att leka lite endå..

väl mött i vinter oxå!
2001_Cabrio

Post by 2001_Cabrio »

Tro mig....jag hade cabbat ner.

Men nu är skönheten i idé vid den tidpunkten.....visst snacka går ju säger kanske ni då.....men tro mig...jimmyg kan säkert intyga....hade solen varit framme hade taket varit av....finns tjocka kläder....samt värme i bilen.

Får väl se om det blir en vinterbil i år. Ska vara bakhjulsdrivet isf :wink: :twisted:
2001_Z3M

Post by 2001_Z3M »

He he, kommer gärna insladdandes med DBS´n någon kväll i vinter!! :lol:
2001_phasio

Post by 2001_phasio »

[quote="Z3M"]He he, kommer gärna insladdandes med DBS´n någon kväll i vinter!! :lol:[/quote]

*HeHe*....Viken syn det skulle vara alltså*asg* :lol:
Troligen så gilder man nog i Morsans Passat combi då :) Då finns det plats till dig Z3M om du inte vill komma cyklandes :lol:

/Phasio 8)
2001_Staffan

Post by 2001_Staffan »

[quote="phasio"][quote="Z3M"]He he, kommer gärna insladdandes med DBS´n någon kväll i vinter!! :lol:[/quote]

*HeHe*....Viken syn det skulle vara alltså*asg* :lol:
Troligen så gilder man nog i Morsans Passat combi då :) Då finns det plats till dig Z3M om du inte vill komma cyklandes :lol:

/Phasio 8)[/quote]
Ja, han kan väll få sitta i skuffen, och är han riktigt snäll så kan du slänga in några hundar där bak så att han kan hålla värmen :wink:
2001_esso

Post by 2001_esso »

[quote="Dirtrider"]Jag säger bara:
Kron-is på hjälmaren och en uppsättning Lappi V2 med pyramiddubb :lol: :lol: :lol: :lol: .[/quote]

Ja har LAPPI W2, med "nya" dubbar, inte gamla OT-dubb (pyramid).

Förrförra vintern hade vi en plogad bana som var 5 km lång :D Jag hade 170 som mest på längsta rakan, dock var det en chansning att hålla i så länge, men jag klarade kurvan efter. Efter 30 minuters körning lyste det rött o fint ända ner förbi torpeden 8)

Dirtymaaan, du får pipa ner med din om vi får en bra bana i vinter. Tulo, här på forumet skulle eventuellt kika ner med sin 240. Men jag kommer säkert till St.Sundby å åker om det blir fin bana där.
2001_Dirtrider

Post by 2001_Dirtrider »

>>Esso:
Om det blir riktigt tjock is kanske man kan ta 242:an, annars får man ta rostbilen.
Vart kör ni i K-holm?
Stora Sundby/Västermo brukar vara bra här iaf.
2001_esso

Post by 2001_esso »

[quote="Dirtrider"]>>Esso:
Om det blir riktigt tjock is kanske man kan ta 242:an, annars får man ta rostbilen.
Vart kör ni i K-holm?
Stora Sundby/Västermo brukar vara bra här iaf.[/quote]

Kör lite här o var. Den långa banan körde vi på en smal sjö, så banan gick rätt parallellt med varandra på det smalaste stället, dock är det en raksträcka så risken att två bilar får kast samtidigt som dom möts är väl rätt liten. Så var det lite små öar som fick agera rundningsmärken. Lite vassruggar o skit körde vi rätt igenom för att få lite tok-känsla :lol:

Får ta min jävel på släp o komma till Sundby om det blir nån "träff" där.

//Micke
Guest

Post by Guest »

vafan man kan väll dra ihop ett gäng o åka ut till någon sjö o ta med lite käk o ta en heldag...som en liten vinterträff????
//D
2001_smurfen

Post by 2001_smurfen »

[quote="Anonymous"]vafan man kan väll dra ihop ett gäng o åka ut till någon sjö o ta med lite käk o ta en heldag...som en liten vinterträff????
//D[/quote]

Fan vad gött
Locked