Mycket snutar i kväll 27/9-02
-
2001_hekkan
Mycket snutar i kväll 27/9-02
:twisted: :twisted: fan va det va snutar ute i kväll.. jag o en polare åkte på 600 kr i böter för att vi körde in vi MC i city.. fan vi skulle bara hämta våra syskon.. o vips så stod snuten där.. va det nån annan som blev stoppad eller nått sånt???
-
2001_Olback
-
2001_Bargis
-
2001_FillinG
Hehe, de va ju för fasen snutar überalles!!!
Nå'n som fastnade vid fordonskontrollen i gamla stan???
Jag hörde en kille snacka om att han hade blivit stoppad 4 ggr.. :lol:
Vi försökte åxå åka in på "raggarrundan" men när vi såg alla bilar som stog å blåste så backade vi tebaxx igen... Hade förövrigt en "pilisavspärrnings" band hängde i antennen.. :lol:
Nå'n som fastnade vid fordonskontrollen i gamla stan???
Jag hörde en kille snacka om att han hade blivit stoppad 4 ggr.. :lol:
Vi försökte åxå åka in på "raggarrundan" men när vi såg alla bilar som stog å blåste så backade vi tebaxx igen... Hade förövrigt en "pilisavspärrnings" band hängde i antennen.. :lol:
-
2001_hEcYh00k
Eskilstuna: Trafiksyndare fast i stor razzia
Tre rattfyllerister och ett antal andra trafiksyndare har stoppats i en stor trafikrazzia som polisen gjort i centrala Eskilstuna under fredagskvällen och natten mot lördagen.
(04:55) Från klockan 20 på fredagskvällen fram till klockan fyra på lördagsmorgonen har polisen haft omfattande kontroller av trafiken i centrala Eskilstuna.
- Bland annat har 754 alkoholtester gjorts och det resulterade i att tre rattfyllerister rapporterats, säger Lars Fransell, vakthavande befäl vid polisen i Sörmland.
Därutöver har 18 förare rapporterats för att de kört utan bälte och andra förseelser.
14 bilförare har rapporterats för otillåten fordonstrafik eftersom de kört på Frisdadstorget där biltrafik är förbjuden.
[url]http://www.ekuriren.se/ekuriren/senaste_nytt.php?id=96991&avdelning_1=102&avdelning_2=101[/url]
Tre rattfyllerister och ett antal andra trafiksyndare har stoppats i en stor trafikrazzia som polisen gjort i centrala Eskilstuna under fredagskvällen och natten mot lördagen.
(04:55) Från klockan 20 på fredagskvällen fram till klockan fyra på lördagsmorgonen har polisen haft omfattande kontroller av trafiken i centrala Eskilstuna.
- Bland annat har 754 alkoholtester gjorts och det resulterade i att tre rattfyllerister rapporterats, säger Lars Fransell, vakthavande befäl vid polisen i Sörmland.
Därutöver har 18 förare rapporterats för att de kört utan bälte och andra förseelser.
14 bilförare har rapporterats för otillåten fordonstrafik eftersom de kört på Frisdadstorget där biltrafik är förbjuden.
[url]http://www.ekuriren.se/ekuriren/senaste_nytt.php?id=96991&avdelning_1=102&avdelning_2=101[/url]
-
2001_FillinG
-
2001_macjohan
yoo
Haha, snutarna e ju punders. :)
4 bilar som hade en vägspärr vid rinmanparken. Det var bara att hiva ner snutradion under sätet.
Dom tvinga mej flåsa i nå gammalt urinrör som efter ett tag tjöt så man fick lock för öronen.
O så glodde dom på gasa.mer.nu dekalen ibak, jag frågade om han var medlem. 8)
/Gasa.Mindre.Ikväll
4 bilar som hade en vägspärr vid rinmanparken. Det var bara att hiva ner snutradion under sätet.
Dom tvinga mej flåsa i nå gammalt urinrör som efter ett tag tjöt så man fick lock för öronen.
/Gasa.Mindre.Ikväll
-
2001_smurfen
-
2001_Harry_Haffa
Re: yoo
[quote="macjohan"]Haha, snutarna e ju punders. :)
/Gasa.Mindre.Ikväll[/quote]
Hej!
Varför hiva ner radion under sätet???
Trodde du bylingen skulle sno den?
Harry
/Gasa.Mindre.Ikväll[/quote]
Hej!
Varför hiva ner radion under sätet???
Trodde du bylingen skulle sno den?
Harry