Jävla inbrottstjuvar!!
-
2001_Jimmy
Jävla inbrottstjuvar!!
Vissa har svårt och låta andras grejor vara ifred...
Var på klubben mellan kl. 09.00-16.00, då hadde någon eller
några "små-glin" brytit upp dörrarna på fya av mina och farsans bilar.
Dom hade snott fronten till stereon och solbrillor mm ur min biltransport.
Bra fräcka när dom gör det mitt på dagen.
Har ju garage och parkering under ett bostadshus, hoppas bara att någon har sett dom.
Får jag tag i dom så får dom smaka på finsk knytnäve!! PERKELE! :evil:
Har ju garage och parkering under ett bostadshus, hoppas bara att någon har sett dom.
Får jag tag i dom så får dom smaka på finsk knytnäve!! PERKELE! :evil:
-
2001_Olback
Re: Jävla inbrottstjuvar!!
[quote="Jimmy"]Vissa har svårt och låta andras grejor vara ifred...
Får jag tag i dom så får dom smaka på finsk knytnäve!! PERKELE! :evil:[/quote]
Behöver du ett finsk knytnäve till :twisted: SAATANA
Får jag tag i dom så får dom smaka på finsk knytnäve!! PERKELE! :evil:[/quote]
Behöver du ett finsk knytnäve till :twisted: SAATANA
-
2001_Sebbe_VR6
-
2001_JohanB
-
2001_phasio
Man blir ju så himla arg och ledsen när sånt händer...Hade själv inbrott i en av min "bilar" en A-traktor när jag hade det,och det enda dom gjorde va att vadalisera den,dom snodde inte nått,knäckte växelspaken,drog sönder inredning och kastade du grejer runt om den.Då när man fick se det blev man inte så himla glad.
Mvh/phasio 8)
Mvh/phasio 8)
-
2001_bjukke
det är inte förens man tänker efter hur lång tid det tar att jobba ihop pengarna till grejjerna som blivit stulna som man blir riktigt jävla förbannad!
och får man då tag på ynglingen som gjort det är det nog fan inte helt omöjligt att man skulle slå sig olycklig och få finkan.
blev själv av med min stereo för ett par år sedan.
det hela hände tidigt på morgonen, vid tillfället hade jag min stereo satt i en polares bil för att han hade varit bussig och lånat ut den till mig medans han gjorde lumpen. vi satt och surade hela dagen för händelsen när plötsligt ett par andra polare ringer och säger att en kille ville sälja min stereo till dem vid en bensin station. de kände till killen och kunde hans namn så vi fräste iväg till polisen och gjorde en anmälan och talade om för dem vem som hade gjort det.
men polisen kunde tydligen inte göra något åt det så den förbannade idioten fick gå lös med några hundra mer på fickan medans jag fick knega ihop till en ny.
världen är bra jävla orättvis.
och den där jävla polisen har jag inte allt för höga tankar om nu för tiden
bötfälla en för fortkörning och annat skit kan de pyssla med men att ta fast de riktiga skurkarna det är tydligen inget de pysslar med längre!!!
och får man då tag på ynglingen som gjort det är det nog fan inte helt omöjligt att man skulle slå sig olycklig och få finkan.
blev själv av med min stereo för ett par år sedan.
det hela hände tidigt på morgonen, vid tillfället hade jag min stereo satt i en polares bil för att han hade varit bussig och lånat ut den till mig medans han gjorde lumpen. vi satt och surade hela dagen för händelsen när plötsligt ett par andra polare ringer och säger att en kille ville sälja min stereo till dem vid en bensin station. de kände till killen och kunde hans namn så vi fräste iväg till polisen och gjorde en anmälan och talade om för dem vem som hade gjort det.
men polisen kunde tydligen inte göra något åt det så den förbannade idioten fick gå lös med några hundra mer på fickan medans jag fick knega ihop till en ny.
världen är bra jävla orättvis.
och den där jävla polisen har jag inte allt för höga tankar om nu för tiden
bötfälla en för fortkörning och annat skit kan de pyssla med men att ta fast de riktiga skurkarna det är tydligen inget de pysslar med längre!!!
-
2001_CokeMan
Jag vet hur ni känner er. Köpte min nuvarande bil på en söndag. Kör bilen lite under kvällen och ställer den typ halv två på natten. Blir väckt av polisen kl. åtta på morgonen då har nån jävle snott alla mina fälgar och bilen stod nersläppt på skivorna. Nita dom jäklarna från mig med. :twisted: :twisted:
-
2001_AudiStefan
:evil: :evil: :evil: hade inbrott i min Saab förra året snodde cd spelaren
Hade bilen stog upplåst för jag hade verktyg osv låg i den var o jobbade på en skola långt ut på landet
Vi var 2 st där o jobbade skulle gå ut i firmans bil o hämta en borr
när jag kommer ut får jag se att min passagerar dörr står öppen
FAN tänker jag o börjar gå upp mot bilen
Då ser jagt att det rör på sig i bilen
-VAD I HELVETE GE FFFAAAAN I DET DÄR
HAn reser sig upp killen är fan mycket större än mig! jag börjar springa upp mot bilen som kanske stog 20 -25 m därifrån
O han börjar springa hade verktygs bälte på mig o alla verktyg far åt alla håll när jag börjar springa (iklusive kniv o hammare) killen hade toflor på sig dom far åt världens alla håll!
Killen springer barfota upp i skogen har aldrig sett nån springa så fort utan skor förut!
Vänder o går tillbaks hittar hans djävla skor! tar dom o skär sönder dom
Sewn går jag in o ringer polisen
Dom skickar ut 2 st hund patruller! släpper hundarna! :twisted:
Senare får jag höra att hundarna jagat killen men han undkom genom att hoppa ner i en å
CD spelaren hittade dom aldrig
Polisen hittade oxå en stulen Volvo 240 på samma plats
Tråkigt att sånt här skit händer!
Hade bilen stog upplåst för jag hade verktyg osv låg i den var o jobbade på en skola långt ut på landet
Vi var 2 st där o jobbade skulle gå ut i firmans bil o hämta en borr
när jag kommer ut får jag se att min passagerar dörr står öppen
FAN tänker jag o börjar gå upp mot bilen
Då ser jagt att det rör på sig i bilen
-VAD I HELVETE GE FFFAAAAN I DET DÄR
HAn reser sig upp killen är fan mycket större än mig! jag börjar springa upp mot bilen som kanske stog 20 -25 m därifrån
O han börjar springa hade verktygs bälte på mig o alla verktyg far åt alla håll när jag börjar springa (iklusive kniv o hammare) killen hade toflor på sig dom far åt världens alla håll!
Killen springer barfota upp i skogen har aldrig sett nån springa så fort utan skor förut!
Vänder o går tillbaks hittar hans djävla skor! tar dom o skär sönder dom
Sewn går jag in o ringer polisen
Dom skickar ut 2 st hund patruller! släpper hundarna! :twisted:
Senare får jag höra att hundarna jagat killen men han undkom genom att hoppa ner i en å
CD spelaren hittade dom aldrig
Polisen hittade oxå en stulen Volvo 240 på samma plats
Tråkigt att sånt här skit händer!