Fick hot via PM av "theman"
-
2001_Cabrio
Visst skulle man kunna kicka en person...men hur svårt är det att logga in som ny gasamedlem och på så sätt vara osynlig för alla. Men tack alla ändå. 8)
Nope, är inte rätt väg.....låt han hållas......men kolla extra noga de närmaste veckorna vilka nya konton som reggas. Vet att våra moderatorer kan se vilka IP som reggar in....
Dessutom kan han be om ursäkt för hotet här så drar vi ett streck över allt. Men hoppas inte att han kommer på fler evenemang. För jag kommer då inte välkomna honom.
Nope, är inte rätt väg.....låt han hållas......men kolla extra noga de närmaste veckorna vilka nya konton som reggas. Vet att våra moderatorer kan se vilka IP som reggar in....
Dessutom kan han be om ursäkt för hotet här så drar vi ett streck över allt. Men hoppas inte att han kommer på fler evenemang. För jag kommer då inte välkomna honom.
-
2001_Lille-bror
[quote="Cabrio"]Visst skulle man kunna kicka en person...men hur svårt är det att logga in som ny gasamedlem och på så sätt vara osynlig för alla. Men tack alla ändå. 8)
Dessutom kan han be om ursäkt för hotet här så drar vi ett streck över allt. Men hoppas inte att han kommer på fler evenemang. För jag kommer då inte välkomna honom.[/quote]
för står dej visst ska man kunna dra ett sträck över de som hänt och hioppaspå att de inte upprepas.......så hoppas detta inte häder några andra!!!
Har en fråga vad har "hotaren" att säga till sitt försvar!??!????? :roll: :?:
Dessutom kan han be om ursäkt för hotet här så drar vi ett streck över allt. Men hoppas inte att han kommer på fler evenemang. För jag kommer då inte välkomna honom.[/quote]
för står dej visst ska man kunna dra ett sträck över de som hänt och hioppaspå att de inte upprepas.......så hoppas detta inte häder några andra!!!
Har en fråga vad har "hotaren" att säga till sitt försvar!??!????? :roll: :?:
-
2001_speedo
-
2001_Turbo_Fredde
-
2001_Lille-bror
-
2001_Caroline_puss
-
2001_Cabrio
-
2001_speedo
-
2001_Olback
-
2001_Saab_Oberg
[quote="Olback"][quote="Cabrio"]Visst skulle man kunna kicka en person...men hur svårt är det att logga in som ny gasamedlem och på så sätt vara osynlig för alla. Men tack alla ändå. 8) [/quote]
Du har jue alltid en ip-adress, borde kunna gå att banna en personers ip-adress? :?:[/quote]
Ja det måsste gå tycker jag...
Du har jue alltid en ip-adress, borde kunna gå att banna en personers ip-adress? :?:[/quote]
Ja det måsste gå tycker jag...