Race idag på dan?!
-
2001_FillinG
-
2001_Cabrio
[quote="FillinG"]*hum*
De va ett jävla liv de blev nu då...
Nu va de ju så att de inte va jag som sa ordet tönt, kanske skulla ha skrivit citat istället.. Fick nämligen höra de av en raggare, de han som uttryckte de så...[/quote]
:wink: Vi är lite heta på gröten just nu......men du kan ju alltid hota mej om du tycker jag är elak. :twisted: :roll: :wink: :lol:
OBS detta ska ses som ett skämt då saker man har svårt att prata om blir lättare om man skämtar. OBS bara ett förtydligande. Så ingen missförstår. 8)
De va ett jävla liv de blev nu då...
Nu va de ju så att de inte va jag som sa ordet tönt, kanske skulla ha skrivit citat istället.. Fick nämligen höra de av en raggare, de han som uttryckte de så...[/quote]
:wink: Vi är lite heta på gröten just nu......men du kan ju alltid hota mej om du tycker jag är elak. :twisted: :roll: :wink: :lol:
OBS detta ska ses som ett skämt då saker man har svårt att prata om blir lättare om man skämtar. OBS bara ett förtydligande. Så ingen missförstår. 8)
-
2001_FillinG
[quote="Cabrio"] :wink: Vi är lite heta på gröten just nu......men du kan ju alltid hota mej om du tycker jag är elak. :twisted: :roll: :wink: :lol:
OBS detta ska ses som ett skämt då saker man har svårt att prata om blir lättare om man skämtar. OBS bara ett förtydligande. Så ingen missförstår. 8)[/quote]
Ja, jag funderar faktiskt på att hota dig lite, kommtil vovlo ikvel så jör vi up!!
OBS detta ska ses som ett skämt då saker man har svårt att prata om blir lättare om man skämtar. OBS bara ett förtydligande. Så ingen missförstår. 8)[/quote]
Ja, jag funderar faktiskt på att hota dig lite, kommtil vovlo ikvel så jör vi up!!
-
2001_Cabrio
[quote="FillinG"][quote="Cabrio"] :wink: Vi är lite heta på gröten just nu......men du kan ju alltid hota mej om du tycker jag är elak. :twisted: :roll: :wink: :lol:
Ja, jag funderar faktiskt på att hota dig lite, kommtil vovlo ikvel så jör vi up!![/quote]
I´ll be there :twisted:
*ASG* jag tror jag kissar på mig :lol:
Ja, jag funderar faktiskt på att hota dig lite, kommtil vovlo ikvel så jör vi up!![/quote]
*ASG* jag tror jag kissar på mig :lol:
-
2001_FillinG
-
2001_Goingen
[quote="Cabrio"][quote="FillinG"][quote="Cabrio"] :wink: Vi är lite heta på gröten just nu......men du kan ju alltid hota mej om du tycker jag är elak. :twisted: :roll: :wink: :lol:
*ASG* jag tror jag kissar på mig :lol:[/quote]
Ja me... :twisted:
Tar med mig en blöja... :lol: :lol:
*ASG* jag tror jag kissar på mig :lol:[/quote]
Ja me... :twisted:
Tar med mig en blöja... :lol: :lol:
-
2001_saab_danne
kallsongmannen....
jag tror inte filling menade vad han skrev...jag tror att han är lite små kär sådär.... kärlek börjar ju altid med bråk.... :idea: :idea: :idea:
-
2001_energy
Re: asd
[quote="Cabrio"][quote="macjohan"][quote="Cabrio"][quote="Goingen"]:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]
Sätt inte i halsen vad du gör....vi behöver vår mästerfotograf. :wink:
Vår töntiga fotograf! :roll: :wink:[/quote]
GRRR :!:
/vill ha titel.[/quote]
Vilken??
TÖNT-fotograf ?? :lol: :lol: :lol: passar dig som handsken.
Är nöjd med min....
[b]Gasameroholic![/b]
Även jag borde få titeln Kanonfotograf.....har en massa bilder som bevis på det....kommer senare i vinter :wink: De som sett mig in action vet vad jag menar......Kinnekullesyndromet har kommit för att stanna. :wink: :lol: [/b][/quote]
apropå dina bilder... när visar du bilden på den där tjejen med den grymma häcken då? :P 8)
Sätt inte i halsen vad du gör....vi behöver vår mästerfotograf. :wink:
Vår töntiga fotograf! :roll: :wink:[/quote]
GRRR :!:
/vill ha titel.[/quote]
Vilken??
TÖNT-fotograf ?? :lol: :lol: :lol: passar dig som handsken.
Är nöjd med min....
[b]Gasameroholic![/b]
Även jag borde få titeln Kanonfotograf.....har en massa bilder som bevis på det....kommer senare i vinter :wink: De som sett mig in action vet vad jag menar......Kinnekullesyndromet har kommit för att stanna. :wink: :lol: [/b][/quote]
apropå dina bilder... när visar du bilden på den där tjejen med den grymma häcken då? :P 8)
-
2001_FillinG
Re: kallsongmannen....
[quote="saab_danne"]jag tror inte filling menade vad han skrev...jag tror att han är lite små kär sådär.... kärlek börjar ju altid med bråk.... :idea: :idea: :idea:[/quote]
Sluta flumma snorunge.. :)
Sluta flumma snorunge.. :)
-
2001_Cabrio
Re: asd
[quote="energy"]
apropå dina bilder... när visar du bilden på den där tjejen med den grymma häcken då? :P 8)[/quote]
Den kommer senare i vinter när vi alla behöver värma oss :wink: Måste ha lite i vinter att se fram emot. :lol:
apropå dina bilder... när visar du bilden på den där tjejen med den grymma häcken då? :P 8)[/quote]
Den kommer senare i vinter när vi alla behöver värma oss :wink: Måste ha lite i vinter att se fram emot. :lol: