Fick hot via PM av "theman"

Arkiv från 2002 — 573 trådar, 9539 inlägg
2001_Lille-bror

Re: gr

Post by 2001_Lille-bror »

annars får du väll visa vem som bestämmer med hjälp av din slöe gamla tysktillvärkade häck :twisted:
2001_energy

Post by 2001_energy »

det finns bara ett sätt att göra upp om det här som jag ser det!

... på strippen! :twisted:
2001_AudiStefan

Post by 2001_AudiStefan »

Ja! eller så får vi skicka farmen kristina efter honom! :D :lol: [/quote]
2001_hEcYh00k

Post by 2001_hEcYh00k »

Tycker också att det är mycket lågt att sjunka så lågt som att börja hota,,,det ÄR bättre att snacka (först i alla fall ;))

[size=18]MEN[/size] jag tycker, och har faktiskt varit nära att sagt till er att sluta klanka ner på theman hela tiden senast för några dagar sedan,,,Men jag "orkade" väl inte ta tag i det,,,Alla människor tar ju saker på olika sätt,,,,,,,,,,,ser inte vad han har gjort er riktigt? Verkar som att ni har stört er på att han har tagit åt sig äran för något race som han dock inte hade varit med och annordnat? Hur vet ni det? Är det nån som vet vem theman är? Han kanske inte presenterar sig som theman ute i verkligheten,,,??? Han kanske visst är med och arrangerar racen men råkade forumlera sig klumpigt?

theman, var med och diskutera detta och tala om hur [b][u]du[/u][/b] känner dig ha blivit behandlad istället för att tiga och låta folk bilda sig en egen uppfattning om dig utifrån fakta som den andra parten presenterar,,,

Sen tycker jag allting runtomkring detta är skrattretande, är vi inte vuxna människor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?

[quote="Magnus Uggla"]För när hjärna tar slut där tar nävarna vid[/quote]

[color=red]OBS. TAR INTE NÅGONS PARTI[/color]

Och angående att banna folk, visst kan man göra det för på gasa är fan inte någon som hotar folk välkommen!!! Men den som tror att detta hindrar någon från att besöka sidan tror ju helt fel,,,,(om denne överhuvudtaget vill vara här). Kan man inte dra en liten pararell mellan polisens försök att stoppa oss? Vi är snart igång och kör igen,,, :D
2001_FillinG

Post by 2001_FillinG »

[quote="hEcYh00k"]är vi inte vuxna människor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
[/quote]

Haha, du e väl inte vuxen än?? *retas* :wink:

(jag ska nog inte säga nåt e ju bara några månader äldre :roll: )
2001_Lille-bror

Post by 2001_Lille-bror »

[quote="hEcYh00k"]Tycker också att det är mycket lågt att sjunka så lågt som att börja hota,,,det ÄR bättre att snacka (först i alla fall ;))

[size=18]MEN[/size] jag tycker, och har faktiskt varit nära att sagt till er att sluta klanka ner på theman hela tiden senast för några dagar sedan,,,Men jag "orkade" väl inte ta tag i det,,,Alla människor tar ju saker på olika sätt,,,,,,,,,,,ser inte vad han har gjort er riktigt? Verkar som att ni har stört er på att han har tagit åt sig äran för något race som han dock inte hade varit med och annordnat? Hur vet ni det? Är det nån som vet vem theman är? Han kanske inte presenterar sig som theman ute i verkligheten,,,??? Han kanske visst är med och arrangerar racen men råkade forumlera sig klumpigt?

theman, var med och diskutera detta och tala om hur [b][u]du[/u][/b] känner dig ha blivit behandlad istället för att tiga och låta folk bilda sig en egen uppfattning om dig utifrån fakta som den andra parten presenterar,,,

Sen tycker jag allting runtomkring detta är skrattretande, är vi inte vuxna människor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?

[quote="Magnus Uggla"]För när hjärna tar slut där tar nävarna vid[/quote]

[color=red]OBS. TAR INTE NÅGONS PARTI[/color]

Och angående att banna folk, visst kan man göra det för på gasa är fan inte någon som hotar folk välkommen!!! Men den som tror att detta hindrar någon från att besöka sidan tror ju helt fel,,,,(om denne överhuvudtaget vill vara här). Kan man inte dra en liten pararell mellan polisens försök att stoppa oss? Vi är snart igång och kör igen,,, :D[/quote]

fan där fick du till de :wink: men de e helt rätt som du säger varför inte ta tag i saker och ting ......cabrio och theman eller vad ni heter=)....vet inte vart ni bor men ja kanske ni kan trrffas och PRATA som två vanliga mäniskor och sen bli vänner ja kanske inte bästisar men fan vi ahrju alla ett gimensamt intresse på denna sida varför inte bevara de och sattsa på att va polare allihoppa....!?!???! nån som håller med Mej!?....eller e jag helt ute och åker skrevraket?.... :roll: :?:
2001_JohanB

Post by 2001_JohanB »

Så jävla larvigt...
Tycker att theman kan berätta varför cabrio förtjänar att hamna på sjukhus så kan ju cabrio be om ursäkt och sen säger theman att, ja det var dumt av mig med, förlåt.
Så får vi slut på det här.

men det kanske är svårt, jag tycker inte det men folk är ju tydligen olika...
2001_terror

Post by 2001_terror »

sluta bråka börja gasa 8)
föresten ere nån som vet var jag kan köpa billiga trimkammar till 740glt 16v tack på förhand
2001_Goingen

Post by 2001_Goingen »

[quote="hEcYh00k"] Verkar som att ni har stört er på att han har tagit åt sig äran för något race som han dock inte hade varit med och annordnat? Hur vet ni det? Är det nån som vet vem theman är? Han kanske inte presenterar sig som theman ute i verkligheten,,,??? Han kanske visst är med och arrangerar racen men råkade forumlera sig klumpigt?
[/quote]

Jag vet vem THEMAN är, likaså Cabrio.. och jag har varit med en gång på VME när han "höll" i det.. [size=24][color=red]1[/color][/size] gång !!
Med andra ord så vill jag inte påstå att han arrangerar race..
Men det är bara min åsikt !!
2001_jimmyg

Post by 2001_jimmyg »

Kloka ord hEcYh00k!

Visst har vi drivit lite med allas våran theman... inget att säga om det..
fast måste oxå säga att det är ju upp till var och en att säga till om dom tycker det blir för mycket... så tycker han vi är elaka så ber man naturligtvis om ursäkt..

Men då kommer följdfrågan varför bara farbror Cabrio har fått hot PM..

Jag är övertygad om att dom kan lösa detta själva, bara
dom får prata med varandra och se vart problemet ligger...

För som hEcYh00k säger.. vi är väl iallafall vuxna människor!?
Locked