Fick hot via PM av "theman"

Arkiv från 2002 — 573 trådar, 9539 inlägg
2001_Cabrio

Post by 2001_Cabrio »

Kan säga att jag vet vem theman är.

Vi har träffats IRL (InRealLife)

Han har inte haft med de race han säger sig ha fixat överhuvudtaget. Hur jag vet.....Fråga de som kör. Kan så här i säsongens slut säga att jag har på dessa race haft ett finger med i spelet. Därför VET jag. :evil:

Han har gjort några försök. Men då han hållit race har obefintlig säkerhet funnits. Inga "vakter" ingen koll på publik eller dyligt. Detta skrämmer mig. Visst vill killen kanske bli erkänd och vill hjälpa till, men tyvärr har han klantat till det hela lite. Tycker lite synd om killen......men när man kliver in på forumet med den attityd han har får man faktiskt tänka efter lite varför folk säger som de gör.

Det hela började när han skrev:
Jag kommer inte ut till VME ikväll och styr upp saker varför det inte blir någe race ikväll.

???? kan man låta bli att vara lite syrlig....i de första kommentarerna jag skrev tillbaka ville jag bara att killen skulle förstå att han gjorde bort sig själv....på den tiden var det många :wink: och :lol: från min och andras sida....

Ville inte med denna tråd få folk till att ta mitt parti, utan bara föra fram vad som sägs bakom kuliserna. Har dessutom flera gånger sagt i olika trådar att om vi (jag och jimmyg i första hand) är för dryga så säg till så slutar vi. Tror inte jag fick ett mess om att vi skulle sluta......bara folk som skrattade åt våra sjukerier. Och läser man våra trådar så ger vi inte "smisk" till dem som inte säger något....och dessutom är vi inte så personliga att vi tar upp saker som kan vara känsliga.

Så, vill folk att jag slutar, så gör jag det. Har inga problem med det. Vill de fortsätta skratta åt oss....gör det i "vår" tråd där allt är tillåtet (utom hot)

Skiter egentligen i vilket....jag drar mer än gärna, om jag inte är välkommen och inget trams nu om att jo vi vill ha dig kvar....det är inte därför jag skriver detta. Jag vet vilka som roas av det jag skriver. Mer nyfiken på vem som vill ha bort mig.

Betänk också demokratin. Det är den stora massan som "ska" bestämma.....men, hoppar av om bara ett par ber mig dra....

Jag står för mina åsikter.......gör ni??
2001_hEcYh00k

Post by 2001_hEcYh00k »

cabrio: det skulle bli ett stort tomrum i detta forum om du försvann härifrån!!! :( :( :(
2001_hEcYh00k

Post by 2001_hEcYh00k »

[quote="FillinG"][quote="hEcYh00k"]är vi inte vuxna människor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
[/quote]

(jag ska nog inte säga nåt e ju bara några månader äldre :roll: )[/quote]

Fysiskt eller psykiskt? :P :wink:
2001_CABBE

Post by 2001_CABBE »

Efter vad jag har hört,så är nog polisen intresserad av vilka som anordnar racen. Så om nu theman är sugen att ta på sig dem så låt han göra det :wink: Man vet ju inte vilka som är här inne på gasa, kanske farbror blå sitter bakom nåt nick här. Och dom flesta vet ju vilka som anordnar racen. Jag vill även tacka för en lyckad och trevlig sommar..
2001_Cabrio

Post by 2001_Cabrio »

[quote="CABBE"]Efter vad jag har hört,så är nog polisen intresserad av vilka som anordnar racen. Så om nu theman är sugen att ta på sig dem så låt han göra det :wink: Man vet ju inte vilka som är här inne på gasa, kanske farbror blå sitter bakom nåt nick här. Och dom flesta vet ju vilka som anordnar racen. Jag vill även tacka för en lyckad och trevlig sommar..[/quote]

Vet att polis finns på sidan :wink: Hur??...jag bara vet. Ni får tro mitt ord. Vad gäller "äran" för racen så är det inte det det handlar om......utan att man inte sänder ut sådana signaler som han gör.......jag kommer inte så det bli inget.......men som du säger....de flesta vet vem och var ändå.

Men riktiga anledningen är att jag vill inte se någon bli skadad som jag känner eller vän till någon jag känner varför det är viktigt hur det anordnas.

En person kan förstöra väldigt mycket. Dessutom vet theman mycket väl vilka som drar i trådarna......hade varit bättre om han gjort som många andra...kommit fram och erbjudit sin hjälp istället för att dra ett sådan stort lass själv.

Säger det nu en gång för alla:
Förare som kör på illegala streetrace måste ta större ansvar och inte köra när publik står för nära eller omständigheterna är sådana att personskada kan uppstå på annan person en föraren själv. Naturligtvis ska förare också undvika detta, men kör man måste man vara medveten om att det finns risker och att man inte ska utsätta andra för dessa. Visst kan tyckas att de som står nära vägen får skylla sig själva....men tro mig man mår inte bra efter ha kört på någon. Jag vet (inte under streetrace utan olycka). Det är trots allt föraren som blir befunnen skyldig.

Därför måste vi alla hjälpas åt och ingen bör ta detta ansvar själv.

Jag vet var theman heter och har för telefonnummer och ska ringa honom i veckan för att reda ut ett och annat och hoppas han inte slänger luren i örat på mig. Står han fast vid sitt hot kommer jag polisanmäla. Tvekar inte en sekund.

Hoppas theman läser detta och att vi kan finna en fredlig lösning.
2001_FillinG

Post by 2001_FillinG »

[quote="hEcYh00k"][quote="FillinG"][quote="hEcYh00k"]är vi inte vuxna människor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
[/quote]

(jag ska nog inte säga nåt e ju bara några månader äldre :roll: )[/quote]

Fysiskt eller psykiskt? :P :wink:[/quote]
Bjä bjä bjä....
2001_terror

theman sug min 3tums pipa

Post by 2001_terror »

:lol: :wink: :wink: :roll:
2001_Stocken

Post by 2001_Stocken »

kan nån förklara vad bilar o våld har för gemensamt..
Rätta mig om jag har fel men är inte Gasa och Zatzy o liknande sidor till för att motor intresserade ska kunna "träffas" o diskutera ett gemensamt intresse..
O sen tycker jag personligen iaf att de är jä*** fegt av "THEMAN" o hota nån över ICQ o PM..
Har du problem med nån så ta upp de me han öga mot öga lr skit i det helt..
2001_jimmyg

Post by 2001_jimmyg »

[quote="Stocken"]kan nån förklara vad bilar o våld har för gemensamt..
Rätta mig om jag har fel men är inte Gasa och Zatzy o liknande sidor till för att motor intresserade ska kunna "träffas" o diskutera ett gemensamt intresse..
[/quote]

Det kan jag svara på... inte ett skit har dom gemensamt!

Det är synd att streetracing med E-tunas säkerhet är olagliga...
för är det någonsin bråk,slagsmål eller nå annat stök
på evenemangen!? svaret är nog i 99,9% av fallen nej..
Många med samma intresse samlas och har kul ihop.. inga sura miner..
Kan inte gå lugnare till än det gör på motorevenemang..

Sen kan man ju inte undvika missförstånd eller fel personkemi..
men i dom fallen så måste vi faktist kunna agera som dom "vuxna"
vi är och lösa det på bästa sätt utan hot eller fysiska handlingar..

/J
2001_S60T5

Post by 2001_S60T5 »

Don´t worry be happy now, duuu dut duru, duru duru duru... osv. :D
Make peace not war.
Love peace and understanding
Raden kan göras lång...

Ni får ursäkta mig, jag är aningens trött.
Det jag vill få fram är att inget bra någonsin fötts av våld. Våld föder våld...
Jag vet också vilka dessa båda inblandade är. Måste säga att hot är att sjunka till havets botten, och kom ihåg att....
HAVET ÄR djuuupt, havet är djuuupt, långt ner på botten, livet är botten havet är djuuupt...(The Little Mermaid, sing along) fan, jag ska hålla mig till ämnet, jag lovar :wink:

Hur som jag tycker att Cabrio är berättigad en öppen ursäkt här på gasa. Efter att den ursäkten är lagt kan vi alla försöka vara lite mindre sarkastiska vad gäller "theman", då han bevisligen inte pallar trycket(I lustgastuben) eller vad säger ni ?

Hoppas att allt löser sig till det bättre... :D

Kraaam på er /S60T5

[size=18][color=blue]NBS Arboga[/color][/size]
Locked