--->>Olovlig Körning<<---

Arkiv från 2002 — 573 trådar, 9539 inlägg
2001_mattep

Post by 2001_mattep »

Det skulle ju inte vara särskilt kul om du skulle krocka med nån, eller om nån kör in i dig, eftersom du inte har nån försäkring......i sånna fall är det väl bara att hoppas att du har försäkrat dina framtänder :wink:
2001_FillinG

Post by 2001_FillinG »

[quote="Saab_Oberg"]Sug danne jag fick godkänd uppkörnig idag han skrev under så jag kan åka själv nu :!: :!: :!:[/quote]

HAHA, inte än lille gubben, du måste ju fylla fööörst!!!
2001_saab_danne

Post by 2001_saab_danne »

grattis stefan...
fan då är det bara att vänta på den 17:onde.....då juävlar.....
2001_tryggvel

Post by 2001_tryggvel »

[b]MORS![/b]

:twisted: Jo, jag har tänkt över många gånger hur djävla dumt det är att åka bil utan körkort - Jag tror nog inte att jag fattat vilka konsekvenserna kan bli och därför kört.
Men nu var det längesedan och jag har sagt åt mig själv att låta bilen stå för både mitt eget och andras bästa - så långt är det inte kvar.

:arrow: Jag är ju inte 18 så varför bete sig som om jag vore det :wink: :!: :!:
2001_FillinG

Post by 2001_FillinG »

[quote="tryggvel"][b]MORS![/b]
jag har sagt åt mig själv att låta bilen stå för både mitt eget och andras bästa - så långt är det inte kvar.

:arrow: Jag är ju inte 18 så varför bete sig som om jag vore det :wink: :!: :!:[/quote]

Stämmer fint de, varför åka utan körkort när de e så kort tid kvar??
Man behöver ju inte köre på nå'n eller vara inblandad i en trafikolycka för att man ska få försenat körkort...
Förvisso så körde min polare i ett å ett halft år utan att åka fast, sen krockade han.. Dom löste de genom att säga att han övningskört, men de e inte alla som har lika mycke tur som honom....
2001_tryggvel

Post by 2001_tryggvel »

[quote="filling"]Förvisso så körde min polare i ett å ett halft år utan att åka fast, sen krockade han.. Dom löste de genom att säga att han övningskört, men de e inte alla som har lika mycke tur som honom....[/quote]

:o
Nä det låter sannerligen som han haft rejält med tur :!:
2001_tryggvel

Post by 2001_tryggvel »

[b]Hej igen![/b]

Jag kom på en ganska rolig sak som hände min morbror när han var i tonåren (70-tal). :lol:

Han körde som många andra utan körkort, på den tiden såg man väl kanske inte lika allvarligt på det heller, med sin amazon som han köpt.

Dagen innan uppkörningen sitter min morbror naturligtvis bakom ratten och kör så det ryker på grusvägarna i Hagnestahill - och vem tror ni då får syn på honom och stannar honom - Just det "farbror Haffa"!

250kr för fortkörning - Men min morbror säger att han glömt kortet hemma och försäkrar Farbror Haffa om att han kan visa upp det när han betalar böterna på polistationen. Dagen efter fixar en mycket nervös morbror uppkörningen och åker ner till Polisen och gör det som skall göras! - Sen var det bara att hoppa in i Amazonen och burna iväg :D :!: :!:
2001_Saab_Oberg

Post by 2001_Saab_Oberg »

[quote="FillinG"][quote="Saab_Oberg"]Sug danne jag fick godkänd uppkörnig idag han skrev under så jag kan åka själv nu :!: :!: :!:[/quote]

HAHA, inte än lille gubben, du måste ju fylla fööörst!!![/quote]

Ja det måsste jag men har ju klarat det :!: :!:
1½ vecka kvar faaaan vad sköönt....

Måsste säga att det var en jävla ful gubbe du hadde...
2001_FillinG

Post by 2001_FillinG »

[quote="Saab_Oberg"][quote="FillinG"][quote="Saab_Oberg"]Sug danne jag fick godkänd uppkörnig idag han skrev under så jag kan åka själv nu :!: :!: :!:[/quote]

HAHA, inte än lille gubben, du måste ju fylla fööörst!!![/quote]

Ja det måsste jag men har ju klarat det :!: :!:
1½ vecka kvar faaaan vad sköönt....

Måsste säga att det var en jävla ful gubbe du hadde...[/quote]

vadå ful gubbe?? haha...
2001_Saab_Oberg

Post by 2001_Saab_Oberg »

Samt att han går och pissar på fel märke... :twisted: :twisted: :twisted:
Locked