Sökes: Uppställningsplats för bil.
-
2001_Dirtrider
Sökes: Uppställningsplats för bil.
Jo, jag söker en uppställningsplats för en bil över vintern.
Gärna under tak, typ i en lada el. så, (men utomhus går oxå i värsta fall).
Helst i Eskilstuna trakten men typ Köping, V-ås, K-holm o liknande går oxå.
Inga fantasi priser.
/Henrik
Kändes inte som en köpes annons så jag chansar o postar i allmänt :oops: .
Gärna under tak, typ i en lada el. så, (men utomhus går oxå i värsta fall).
Helst i Eskilstuna trakten men typ Köping, V-ås, K-holm o liknande går oxå.
Inga fantasi priser.
/Henrik
Kändes inte som en köpes annons så jag chansar o postar i allmänt :oops: .
-
2001_speedo
-
2001_Dirtrider
-
2001_GigaHz
-
2001_TurboChrille
stod i vlt i går? om ett garage för ca 8 bilar och några mc, då jag ringde så var 4 platser redan tagna, men skit samma, det jag ska säga är att det ligger en liten bit utanför v-ås, kommer att vara varmt, inga fönster, rejäl port, isolerat, inget mek, kommer också vara låst under hela vintern,
och det var bara tydligen nån person som skulle ha nycklar, så inget spring kommer att förekomma, går att få ställa bilen där från nästa vecka och sen hämta den i april nångång och kostar 2500:- för hela vintern.....
annonsen finns säkert på www.vlt.se
och det var bara tydligen nån person som skulle ha nycklar, så inget spring kommer att förekomma, går att få ställa bilen där från nästa vecka och sen hämta den i april nångång och kostar 2500:- för hela vintern.....
annonsen finns säkert på www.vlt.se
-
2001_hEcYh00k
[quote="TurboChrille"]
och det var bara tydligen nån person som skulle ha nycklar, så inget spring kommer att förekomma, går att få ställa bilen där från nästa vecka och sen hämta den i april nångång och kostar 2500:- för hela vintern.....[/quote]
Glömde du inte:
"Och hoppas att bilen inte brukas av en fet estländare många mil därifrån när man väl ska hämta den i april,,,?" :lol: :wink:
och det var bara tydligen nån person som skulle ha nycklar, så inget spring kommer att förekomma, går att få ställa bilen där från nästa vecka och sen hämta den i april nångång och kostar 2500:- för hela vintern.....[/quote]
Glömde du inte:
"Och hoppas att bilen inte brukas av en fet estländare många mil därifrån när man väl ska hämta den i april,,,?" :lol: :wink:
-
2001_AudiStefan
[quote="hEcYh00k"][quote="TurboChrille"]
Glömde du inte:
"Och hoppas att bilen inte brukas av en fet estländare många mil därifrån när man väl ska hämta den i april,,,?" :lol: :wink:[/quote] :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Glömde du inte:
"Och hoppas att bilen inte brukas av en fet estländare många mil därifrån när man väl ska hämta den i april,,,?" :lol: :wink:[/quote] :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
-
2001_TurboChrille
-
2001_hEcYh00k