[b]Goddagens[/b]
Av en ren slump råkade jag titta bort mot "Antal medlemmar" och såg att den siffran ökat markant sedan jag blev medlem :) Vilket inte var så länge sedan...
1500:a medlemmar på "Gasa" är ju inte fy skam :P - plus att det fortsätter att växa - Hoppas att det fortsätter så här :!:
Medlemmar =)
-
2001_jimmyg
Re: Medlemmar =)
[quote="tryggvel"]
1500:a medlemmar på "Gasa" är ju inte fy skam :P - plus att det fortsätter att växa - Hoppas att det fortsätter så här :!:[/quote]
Jo.. kul att sidan växer.. men ännu roligare vore om alla dessa 1500 gjorde sig hörda nån gång.. hur många är vi egentligen som är aktiva
på gasa och som syns frekvent ute på evenemangen?
fast det är kanske tur att alla inte pratar.. vore jobbigt om alla lade varsit inlägg om dan... 1500 att läsa igenom när man kom hem från jobbet.. :wink:
1500:a medlemmar på "Gasa" är ju inte fy skam :P - plus att det fortsätter att växa - Hoppas att det fortsätter så här :!:[/quote]
Jo.. kul att sidan växer.. men ännu roligare vore om alla dessa 1500 gjorde sig hörda nån gång.. hur många är vi egentligen som är aktiva
på gasa och som syns frekvent ute på evenemangen?
fast det är kanske tur att alla inte pratar.. vore jobbigt om alla lade varsit inlägg om dan... 1500 att läsa igenom när man kom hem från jobbet.. :wink:
-
2001_phasio
-
2001_Hittich
Hej..
Jo jag kommer i håg när jag blev medlem Va typ 200 medlemar då å nu är de ju en stor ökning bara bra de :twisted: De där med frekvent ute på evenemangen? Jag skule gjärna va ute pa varje race i Eskilstuna o runt om kring Ock jag skule delta i Racen mmm Men väntar på att ta körkortet Men för hopnings viss så har jag de till s nästa Sommar :twisted: Då blir de en volvo240tic med räknad i Stegen :lol:
Mvh Micke
Jo jag kommer i håg när jag blev medlem Va typ 200 medlemar då å nu är de ju en stor ökning bara bra de :twisted: De där med frekvent ute på evenemangen? Jag skule gjärna va ute pa varje race i Eskilstuna o runt om kring Ock jag skule delta i Racen mmm Men väntar på att ta körkortet Men för hopnings viss så har jag de till s nästa Sommar :twisted: Då blir de en volvo240tic med räknad i Stegen :lol:
Mvh Micke
-
2001_opel_boppe
jo det är ju väldigt kul att det ökat så..man börjar t.o.m med se många andra rejs sidor som länkar till gasa med en text såsom..bra angagerad sida som har medlemmar över hela sverige :P ..förresten såhåller med hittich till 100%..många av oss vill vara med "grabbarna grus" men inget körkort som sagt..men räkna oxå med en ascona b i stegen sen..p.s den kommer bli giftig :twisted: ..*hoppas iaf :wink:
-
2001_riCCard021
-
2001_feltan