#1 deltävling i E-tuna cupen 17Maj

Arkiv från 2002 — 573 trådar, 9539 inlägg
2001_JohanB

Post by 2001_JohanB »

Vi som är intresserade kommer vara där kl 1900
2001_speedo

Post by 2001_speedo »

ok då vet ja!
2001_hEcYh00k

Post by 2001_hEcYh00k »

En mer klarblå himmel har jag nog aldrig skådat och solen skiner även den som aldrig förr :D :D :D

Hoppas bara det håller i sig till kvällen nu så kan det nog bli riktigt intressant,,, :wink:
2001_biese

Post by 2001_biese »

det e så jävla sjyst väder....

men jag har onda känslor för ikväll....

eftersom det ahr gåtts ut med kvällens händelser på många olika ställen så skulle jag inte bli förvånad om det blir en del "förflyttningar" i kväll...

Men jag hoppar på det bästa... -En kanonkul kväll....
2001_dstr

Post by 2001_dstr »

[quote="biese"]det e så jävla sjyst väder....

eftersom det ahr gåtts ut med kvällens händelser på många olika ställen så skulle jag inte bli förvånad om det blir en del "förflyttningar" i kväll...

Men jag hoppar på det bästa... -En kanonkul kväll....[/quote]

det har väl inte varit "mindre hemligt" i år än andra år? ändå har det funkat bra tidigare år.
2001_hEcYh00k

Post by 2001_hEcYh00k »

[quote="dstr"][quote="biese"]det e så jävla sjyst väder....

Men jag hoppar på det bästa... -En kanonkul kväll....[/quote]

det har väl inte varit "mindre hemligt" i år än andra år? ändå har det funkat bra tidigare år.[/quote]

Ja exakt, förra året stod det ju också utskrivet på en massa forum, bla. zatzy och gasa. Och med tanke på att cupen har en egen sida där tävlingsdatumen skriv ut så är det ingen större bedrift för farbröderna i blått att ta reda på det,,,
2001_Mr-Diesel

Post by 2001_Mr-Diesel »

Ja ju kortare tid det tar från samling till igång sättning av rejs, ju mindre chans blir det att sheriffen får reda på vart man befinner sig..
Personligen tycker jag att man ska försöka göra klart stege och allting, sedan åka ut till rakan där det ska rejsas.. Snabbare igångsättning retar mindre med vanliga bilister, vilket leder till mindre klagomål till polisen..
Efter många klagomål måste ju sheriffen åka ut och avbryta rejset..

Ska upp och spana ikväll, hoppas vädret håller i sig och att det blir en trevlig kväll med spännande rejs.....
2001_dstr

Post by 2001_dstr »

[quote="Mr-Diesel"]Ja ju kortare tid det tar från samling till igång sättning av rejs, ju mindre chans blir det att sheriffen får reda på vart man befinner sig..
Personligen tycker jag att man ska försöka göra klart stege och allting, sedan åka ut till rakan där det ska rejsas.. Snabbare igångsättning retar mindre med vanliga bilister, vilket leder till mindre klagomål till polisen..
Efter många klagomål måste ju sheriffen åka ut och avbryta rejset..

Ska upp och spana ikväll, hoppas vädret håller i sig och att det blir en trevlig kväll med spännande rejs.....[/quote]

så har det alltid fungerat i eskilstuna. stege/anmälningar avklaras på samlingsplatsen.
2001_hEcYh00k

Post by 2001_hEcYh00k »

Det finns väl ingen klass för motorcyklar i cupen? :?:

Verka bli en jädrans massa motorcyklar ikväll, alltid kul att kolla på, men är de välkomna att köra? Eller får de ta och vänta med att gasa av sig tills det är färdigåkt med bilarna,,,?

Kommer ihåg sen förra året att några riktiga race-hojar alà kantana ställde upp, men var detta under ordinare tid eller efteråt så att säga?

:?: :?: :?:
2001_Kimzo

halllååååå

Post by 2001_Kimzo »

Tjeenare...hmm jag skulle gärna vilja veta vart rejset är och jag förstår att ingen vill nämna dt här sååå kan ingen vara skit snäll och mejla över dt eller säga dt på msn till mig???min mejl e : kim_luukkonen@hotmail.com ? ?tack på förhand :D
Locked