Cabrio och jimmyg´s hörna !!
-
2001_jimmyg
[quote="Cabrio"][quote="jimmyg"]Okej...nu är det slut på lugnet.. vi är tillbaka i byhåla och på gasa..
Mohahahaha!!!... *harkel*..ja..alltså...kul å se er igen alla glada! :wink: 8) :lol:[/quote]
Håll käften. Jag har ont i huvudet och försöker sova här.
Klantskalle. :P :evil: :wink: 8)[/quote]
Trodde bara kvinnor drabbades av PMS.... men tydligen inte.. :wink: :P :lol:
Mohahahaha!!!... *harkel*..ja..alltså...kul å se er igen alla glada! :wink: 8) :lol:[/quote]
Håll käften. Jag har ont i huvudet och försöker sova här.
Klantskalle. :P :evil: :wink: 8)[/quote]
Trodde bara kvinnor drabbades av PMS.... men tydligen inte.. :wink: :P :lol:
-
2001_Cabrio
[quote="jimmyg"]
Trodde bara kvinnor drabbades av PMS.... men tydligen inte.. :wink: :P :lol:[/quote]
Vem sa något om PMS??
Du kanske aldrig haft huvudvärk själv. Förklaringen är förmodligen att du saknar hjärna. :P
:lol:
Köp dig en kompis. Femman du betalar i månaden är numera för lite. :wink: :lol: Jag vill ha påökt eller så kan det kvitta. :twisted:
Trodde bara kvinnor drabbades av PMS.... men tydligen inte.. :wink: :P :lol:[/quote]
Vem sa något om PMS??
Du kanske aldrig haft huvudvärk själv. Förklaringen är förmodligen att du saknar hjärna. :P
Köp dig en kompis. Femman du betalar i månaden är numera för lite. :wink: :lol: Jag vill ha påökt eller så kan det kvitta. :twisted:
-
2001_jimmyg
[quote="Cabrio"]
[/quote]
[b]Logisk teori[/b]: det kan man visste... för hjärna eller inte så har man ett huvud.. huvud=skal, hjärna=innehåll
[b]Faktisk teori[/b]: du har rätt eftersom huvudvärk oftast är spänningar i muskler i huvudet eller ett ökat tryck mot hjärnan..
[källa: boken "101 enkla steg till Lobotomi i hemmet"]
[quote="Cabrio"]
[/quote]
Då säger jag upp kontraktet.. för dina tjänster så är en femma rena ockerpriset... :P :wink:
[/quote]
[b]Logisk teori[/b]: det kan man visste... för hjärna eller inte så har man ett huvud.. huvud=skal, hjärna=innehåll
[b]Faktisk teori[/b]: du har rätt eftersom huvudvärk oftast är spänningar i muskler i huvudet eller ett ökat tryck mot hjärnan..
[källa: boken "101 enkla steg till Lobotomi i hemmet"]
[quote="Cabrio"]
[/quote]
Då säger jag upp kontraktet.. för dina tjänster så är en femma rena ockerpriset... :P :wink:
-
2001_Cabrio
-
2001_jimmyg
[quote="Cabrio"]Fortfarande inte svarat på frågan om PMS och huvudvärk??
[/quote]
PMS var min otroligt korrekta tolkning på din dåvarande sinnes status..
och huvudvärk har jag haft... innan lobotomin.. :wink:
[quote="Cabrio"]
Du suger....... :twisted: :lol: men inte mig....
[/quote]
"...Och lika glad är jag för det, ...men gladast är nog räven..."
[/quote]
PMS var min otroligt korrekta tolkning på din dåvarande sinnes status..
och huvudvärk har jag haft... innan lobotomin.. :wink:
[quote="Cabrio"]
Du suger....... :twisted: :lol: men inte mig....
[/quote]
"...Och lika glad är jag för det, ...men gladast är nog räven..."
-
2001_Cabrio
-
2001_jimmyg
[quote="Cabrio"]Du är en mycket sjuk man. [/quote]
Du har så rätt.. är faktist lite småförkyld.. sött av dig att märka det.. :wink: :P
[quote="Cabrio"]
skulle kunna säga massor av dumma saker om dina obegåvade inlägg men känner att denna gången får det vara nog och jag drar därför mig tillbaka.
:P
8)[/quote]
Säg som det är iställe för att ljuga.. du kom inte på nå bra svar..
det luktar nästan lite walkover poäng åt mig där... :lol: :P
Du har så rätt.. är faktist lite småförkyld.. sött av dig att märka det.. :wink: :P
[quote="Cabrio"]
skulle kunna säga massor av dumma saker om dina obegåvade inlägg men känner att denna gången får det vara nog och jag drar därför mig tillbaka.
:P
8)[/quote]
det luktar nästan lite walkover poäng åt mig där... :lol: :P
-
2001_Cabrio
[quote="jimmyg"]
det luktar nästan lite walkover poäng åt mig där... :lol: :P[/quote]
Inte en chans....var bara ett försök till att lugna ner tempot här lite. Men vill du vinna kan vi väl ordna det. Bara säg till. Men betänk konsekvenserna :P 8)
det luktar nästan lite walkover poäng åt mig där... :lol: :P[/quote]
Inte en chans....var bara ett försök till att lugna ner tempot här lite. Men vill du vinna kan vi väl ordna det. Bara säg till. Men betänk konsekvenserna :P 8)
-
2001_jimmyg
[quote="Cabrio"]
Inte en chans....var bara ett försök till att lugna ner tempot här lite.
[/quote]
Sluta nu!.. du skräms ju.. det där lät ju nästan seriöst.. :D
[quote="Cabrio"]
Men vill du vinna kan vi väl ordna det. Bara säg till. Men betänk konsekvenserna :P 8)[/quote]
Konsekvenser? vinner gör nog ingen.. its a never ending "battle"..
men min poängledning skulle blir större .. :P
Inte en chans....var bara ett försök till att lugna ner tempot här lite.
[/quote]
Sluta nu!.. du skräms ju.. det där lät ju nästan seriöst.. :D
[quote="Cabrio"]
Men vill du vinna kan vi väl ordna det. Bara säg till. Men betänk konsekvenserna :P 8)[/quote]
Konsekvenser? vinner gör nog ingen.. its a never ending "battle"..
men min poängledning skulle blir större .. :P
-
2001_Niklas_F1
[quote="Cabrio"][quote="Niklas_F1"]
Bra fråga! Jag skulle nog vilja ha en medalj för det, men folk i min omgivning skulle nog idiotförklara mig! :twisted:[/quote]
Klart du ska ha en medalj. Tyvärr är dessa slut. :wink: Men ett diplom kan vi nog fixa....fråga är som sagt var om du vill ha ett sådant då detta blir ett bevis på galenskapen? :wink: :lol: :lol:[/quote]
Självklart vill jag ha det, äntligen lite belöning för min galenskap. :lol:
Bra fråga! Jag skulle nog vilja ha en medalj för det, men folk i min omgivning skulle nog idiotförklara mig! :twisted:[/quote]
Klart du ska ha en medalj. Tyvärr är dessa slut. :wink: Men ett diplom kan vi nog fixa....fråga är som sagt var om du vill ha ett sådant då detta blir ett bevis på galenskapen? :wink: :lol: :lol:[/quote]
Självklart vill jag ha det, äntligen lite belöning för min galenskap. :lol: