Jobba i glasfiber!
-
2001_dj_aleks
Jobba i glasfiber!
Tjenare!! tänkte nu plocka ner min fina frontspoiler under vintern och få den att se lite agressivare ut! vill förlänga samt ändra lite på intagshål etc...nu är frågan bara hur man bäst gör detta, har funderat på att gjuta i glasfiber men är lite osäker....så alla som kan bidra med tips är varmt välkomna att göra så! alla tips är av intresse, typ vad man bör tänka på när man nu gjuter i glasfiber, vart prylarna finns till bästa pris etc etc!! =)
-
2001_ordf_turbodragons
......
Det finns ett repotage på erat forum!!!!
Kolla.. det är väldigt detaljerat!!!
Markus Österberg vissar där hur man skall göra och inte göra!!!
Plasta lungt!! 8)
Kolla.. det är väldigt detaljerat!!!
Markus Österberg vissar där hur man skall göra och inte göra!!!
Plasta lungt!! 8)
-
2001_dj_aleks
-
2001_tryggvel
-
2001_Gurralitto
[quote="tryggvel"][b]Ryssen[/b] Vill du ha ett hett tips - BESTÄLL EN NY Frontspoiler från Rieger i Tyskland, där kan dom sånt... :D
Fast ja just det ja... du har ju en Fransk "homo" bil .. Så där blir det svårt, Aja. :lol:
[b]Tips nr.2[/b]
Köp en Opel istället - då är alla dina problem ur världen :!: :twisted:[/quote]
han kanske vill ha en spoiler som ingen annan har därför gjuter man själv men kanske du inte fattar :lol:
Fast ja just det ja... du har ju en Fransk "homo" bil .. Så där blir det svårt, Aja. :lol:
[b]Tips nr.2[/b]
han kanske vill ha en spoiler som ingen annan har därför gjuter man själv men kanske du inte fattar :lol:
-
2001_tryggvel
[quote="Gurralitto"]
han kanske vill ha en spoiler som ingen annan har därför gjuter man själv men kanske du inte fattar :lol:[/quote]
Nej, jag förstår inte hur man kan lägga ner pengar på sånt när man kan köpa en Opel istället och få det man vill på en gång :!: :twisted:
P.S
[b]Ryssen [/b] Kolla blocket där finns det många schyssta oplar till salu :arrow: [url]http://www2.blocket.se/view/734254.htm[/url]
D.S :lol:
han kanske vill ha en spoiler som ingen annan har därför gjuter man själv men kanske du inte fattar :lol:[/quote]
Nej, jag förstår inte hur man kan lägga ner pengar på sånt när man kan köpa en Opel istället och få det man vill på en gång :!: :twisted:
P.S
[b]Ryssen [/b] Kolla blocket där finns det många schyssta oplar till salu :arrow: [url]http://www2.blocket.se/view/734254.htm[/url]
D.S :lol:
[quote="tryggvel"][b]Ryssen[/b] Vill du ha ett hett tips - BESTÄLL EN NY Frontspoiler från Rieger i Tyskland, där kan dom sånt... :D
[b]Tips nr.2[/b]
Du och dina jäkla oplar! köp en bil istället :twisted: :twisted:
[b]Tips nr.2[/b]
Du och dina jäkla oplar! köp en bil istället :twisted: :twisted:
-
2001_tryggvel
[quote="Acer"]
Du och dina jäkla oplar! köp en bil istället :twisted: :twisted:[/quote]
Jag tror inte riktigt att du förstår dig på det här - Det här är en sak mellan mig och [b]Ryssen[/b]... :wink:
Dessutom är Opel en bra bil - Nya vectra är ju ifall i final i årets bil det är mer än vad man kan säga om volvo...
Du och dina jäkla oplar! köp en bil istället :twisted: :twisted:[/quote]
Jag tror inte riktigt att du förstår dig på det här - Det här är en sak mellan mig och [b]Ryssen[/b]... :wink:
Dessutom är Opel en bra bil - Nya vectra är ju ifall i final i årets bil det är mer än vad man kan säga om volvo...
-
2001_hEcYh00k
[quote="tryggvel"]
Dessutom är Opel en bra bil - Nya vectra är ju ifall i final i årets bil det är mer än vad man kan säga om volvo...[/quote]
Årets bil? Vad går de efter där då? Driftsäkerhet, prestanda, komfort, krocksäkerhet, ekonomisk, familjebil eller vad????????????????
Beror ju kanske på lite vad man är ute efter,,, 8O :!: :!: :!: :?:
Vilka är de som håller i det testet? Är det några feta slipsgubbar på aftonbladet eller är det några mer kunniga som teknikens värld eller dyl. ?
För mig betyder i alla fall ett test väldigt lite även om det kan vara kul att läsa, men för Agda 64 betyder det nog mer,,,
Dessutom är Opel en bra bil - Nya vectra är ju ifall i final i årets bil det är mer än vad man kan säga om volvo...[/quote]
Årets bil? Vad går de efter där då? Driftsäkerhet, prestanda, komfort, krocksäkerhet, ekonomisk, familjebil eller vad????????????????
Beror ju kanske på lite vad man är ute efter,,, 8O :!: :!: :!: :?:
Vilka är de som håller i det testet? Är det några feta slipsgubbar på aftonbladet eller är det några mer kunniga som teknikens värld eller dyl. ?
För mig betyder i alla fall ett test väldigt lite även om det kan vara kul att läsa, men för Agda 64 betyder det nog mer,,,