det är då fan att folk inte fattar att man ska köra lugnt till och från racet.
nu såg jag inte olyckan, men med tanke på hur en mc-förare betedde sig när polisen kom så är det ju inte svårt att spekulera.
trisst att många verkar tänka med skosulan - och ännu tråkigare är det att mc-föraren i dethär fallet skadat bilföraren.
lite självsanering bland alla idioter som finns gör ju inte så mkt annars - vilket är en generalisering för alla idioter(vållande parten till mc-olyckan samt den onyktre föraren vid BM-rakan inräknat)
Första racet i etunacuppen! + bilder!!
-
2001_Vr6Jerka
Ja inte var han smart den killen...satt o kolla när han tok burna bakåt in i volvon.....tänkte han måste bromsa men inte.... riktig jubel idiot...var det killen som ägde bilen eller hans kompis? Kul om det var hans kompis som körde....skulle inte åka till rakan någe mer med den bilen iaf :oops:
Trevlig kväll annars!!
Ha det !!!
Trevlig kväll annars!!
Ha det !!!
[quote="Vr6Jerka"]Ja inte var han smart den killen...satt o kolla när han tok burna bakåt in i volvon.....tänkte han måste bromsa men inte.... riktig jubel idiot...var det killen som ägde bilen eller hans kompis? Kul om det var hans kompis som körde....skulle inte åka till rakan någe mer med den bilen iaf :oops:
Trevlig kväll annars!!
Ha det !!![/quote]
den bilen är ju tämligen bränd i sammanhanget. jag väntar fortfarande med iver på uppgifter om vems bilen var osv.
Trevlig kväll annars!!
Ha det !!![/quote]
den bilen är ju tämligen bränd i sammanhanget. jag väntar fortfarande med iver på uppgifter om vems bilen var osv.
-
2001_zykl0n
[quote="dstr"]nu såg jag inte olyckan, men med tanke på hur en mc-förare betedde sig när polisen kom så är det ju inte svårt att spekulera.
trisst att många verkar tänka med skosulan - och ännu tråkigare är det att mc-föraren i dethär fallet skadat bilföraren.
[/quote]
Sen kan man ju hålla sin spekulationer för sig själv tills man vet om de drabbade överlever. :(
Jag körde några billängder bakom killen när det smällde och låg bredvid honom i diket tills ambulansen kom. :cry:
En olyka kan hända vem som helst när som helst och jag gissar att alla här har kört för fort någon gång.
så den som är helt oskyldig kan ju ta och kasta den första stenen så att säga.
Sen kan ni ju försöka hålla isär mc olyckan och olyckan med den förbannade fylle föraren!
[/quote]
Sen kan man ju hålla sin spekulationer för sig själv tills man vet om de drabbade överlever. :(
Jag körde några billängder bakom killen när det smällde och låg bredvid honom i diket tills ambulansen kom. :cry:
En olyka kan hända vem som helst när som helst och jag gissar att alla här har kört för fort någon gång.
så den som är helt oskyldig kan ju ta och kasta den första stenen så att säga.
Sen kan ni ju försöka hålla isär mc olyckan och olyckan med den förbannade fylle föraren!