Noterat från zatzy.
-
2001_Dirtrider
Noterat från zatzy.
Det verkar som Skylinemannen försöker få ihop lite folk för en tripp till E-tuna den 20/4.
Vi får ta och organisera våra trupper inför de blodiga uppgörelsena som med största säkerhet kommer att ske.
(skrivet med lite dramatik)
/Henrik, som kanske väntar med att ställa av bilen.
Vi får ta och organisera våra trupper inför de blodiga uppgörelsena som med största säkerhet kommer att ske.
(skrivet med lite dramatik)
/Henrik, som kanske väntar med att ställa av bilen.
-
2001_kritte
-
2001_FillinG
-
2001_Fiskskit
-
2001_Lille-bror
-
2001_Dirtrider
[quote="Dirtrider"]Dstr:
Du som har lite koll, har du hört något ang. lördag 20/4?
Måste ju veta om jag ska byta till vinterdäck el. inte :wink:
/Henrik[/quote]
nej, det som slår mig precis nu är att det krockar med "gasa i täby" som är en fet träff med cruising inne i sthlm. och efter det brukar det bli race, så jag funderar på om man skulle hoppa över eskilstuna på lördag.
Du som har lite koll, har du hört något ang. lördag 20/4?
Måste ju veta om jag ska byta till vinterdäck el. inte :wink:
/Henrik[/quote]
nej, det som slår mig precis nu är att det krockar med "gasa i täby" som är en fet träff med cruising inne i sthlm. och efter det brukar det bli race, så jag funderar på om man skulle hoppa över eskilstuna på lördag.
-
2001_Dirtrider
Ok,
Läste tråden om det där på zatzy, personligen så tyckte jag det lät lite lamt, liksom, stå o häcka utanför BB när man kan slakta på rakan istället.
För mig finns det bara en cruising, POWER BIG MEET VÄSTERÅS, då kan man som en polare sa: -Vara sig själv för en helg :wink:
Men ha så roligt iaf.
Kanske får ta en sväng till Aros el. nåt
/Henrik
Läste tråden om det där på zatzy, personligen så tyckte jag det lät lite lamt, liksom, stå o häcka utanför BB när man kan slakta på rakan istället.
För mig finns det bara en cruising, POWER BIG MEET VÄSTERÅS, då kan man som en polare sa: -Vara sig själv för en helg :wink:
Men ha så roligt iaf.
/Henrik
[quote="Dirtrider"]Ok,
Men ha så roligt iaf.
/Henrik[/quote]
endel åker till BB-huset efter cruisingen... och endel åker och rejsar.
Men ha så roligt iaf.
/Henrik[/quote]
endel åker till BB-huset efter cruisingen... och endel åker och rejsar.