Olyckan me d tjejen på vme och mc olyckan...
-
2001_hEcYh00k
[quote="Bargis"]Hörde att det var en kompis bil som han backade på, nån som vet hur det är med tjejen som vart på körd :?:[/quote]
Det var en klasskompis flickväns systers kompis (eller hur f-n det nu var ;)) och enligt honom gjorde hon sig inte mycket illa alls som tur var, kunde ju ha gått riktigt illa om hon hade haft otur,,, :evil: :evil: :evil:
Det var en klasskompis flickväns systers kompis (eller hur f-n det nu var ;)) och enligt honom gjorde hon sig inte mycket illa alls som tur var, kunde ju ha gått riktigt illa om hon hade haft otur,,, :evil: :evil: :evil:
-
2001_Bargis
-
2001_kritte
-
2001_Perra
Själv var man där och såg allt.
jag var där och såg precis vad som hände!!!!!!! :x
Re: Själv var man där och såg allt.
[quote="Perra"]jag var där och såg precis vad som hände!!!!!!! :x[/quote]
jag såg allt på håll...
såg du hur allt gick till? slog han ner sin kompis för att komma åt bilnycklarna?
jag såg allt på håll...
såg du hur allt gick till? slog han ner sin kompis för att komma åt bilnycklarna?
-
2001_Nugge
:lol: jahaja... kompani stryk säger ni...hmm.. lite olagligt.. ni somhar skrivit så e ite smarta.. nu vet ju alla andra vilka ni e... så slår ni honom kommer ni få mycke skit av polisen...!!!!!!!
varför skriver ni ut personuppgifter här...?? e inte det olagligt kanske??
Lycka till med fortsatta bilrejs...
//kompis till pegga föraren
//kompis till pegga föraren
[quote="Nugge"]:lol: jahaja... kompani stryk säger ni...hmm.. lite olagligt.. ni somhar skrivit så e ite smarta.. nu vet ju alla andra vilka ni e... så slår ni honom kommer ni få mycke skit av polisen...!!!!!!!
//kompis till pegga föraren[/quote]
"eftersom detta är en sida som ämnar återspegla det som händer så är det en journalistisk publikation"
PUL gäller inte för journalistiska publikationer - så det är inte olagligt.
dom som skrivit om kompanistryk får stå för det. personligen är jag mest nyfiken på vad det är för idiot - säger dock inte att kompanistryk skulle vara en dålig idé.
skulle det visa sig att polisen börjar anstränga sig för att få stopp på rejsandet så finns det nog flera som skulle vilja vidta åtgärder för att upplysa föraren om det olämpliga i hans agerande. då är det viktigt att man har en korrekt bild av det som hände och vilka som var inblandade.
"nu vet ju alla andra vilka ni e" - vad menar du med det? jag är ju tämligen en offentlig person i racesammanhang - jag tror att dom flesta vet vem jag är redan. dock så skulle aldrig en åklagare bemöda sig med att kolla upp ett alias på nätet i en förundersökning - om det nu skulle röra sig om misshandel. du har inte varit med mycket va?
//kompis till pegga föraren[/quote]
"eftersom detta är en sida som ämnar återspegla det som händer så är det en journalistisk publikation"
PUL gäller inte för journalistiska publikationer - så det är inte olagligt.
dom som skrivit om kompanistryk får stå för det. personligen är jag mest nyfiken på vad det är för idiot - säger dock inte att kompanistryk skulle vara en dålig idé.
skulle det visa sig att polisen börjar anstränga sig för att få stopp på rejsandet så finns det nog flera som skulle vilja vidta åtgärder för att upplysa föraren om det olämpliga i hans agerande. då är det viktigt att man har en korrekt bild av det som hände och vilka som var inblandade.
"nu vet ju alla andra vilka ni e" - vad menar du med det? jag är ju tämligen en offentlig person i racesammanhang - jag tror att dom flesta vet vem jag är redan. dock så skulle aldrig en åklagare bemöda sig med att kolla upp ett alias på nätet i en förundersökning - om det nu skulle röra sig om misshandel. du har inte varit med mycket va?
-
2001_Nugge
-
2001_hEcYh00k