Vårfestival=Cruising?
Vårfestival=Cruising?
Hej! Först vill jag höra om det är någon som vet om det är Vårfestival kommande helg (31 maj, 1,2 juni) ????
Om så är fallet kanske det skulle vara intressant med någon slags gemensam cruising, vad sägs??
[b][color=red]Lördag[/color][/b] kanske lämpar sig bäst om alla befinner sig på "annan plats" på fredagen.
[color=red]// Mr Hamann[/color] :twisted: :?:
Om så är fallet kanske det skulle vara intressant med någon slags gemensam cruising, vad sägs??
[b][color=red]Lördag[/color][/b] kanske lämpar sig bäst om alla befinner sig på "annan plats" på fredagen.
[color=red]// Mr Hamann[/color] :twisted: :?:
-
2001_smurfen
Halloj Smurfen!
Först måste jag meddela att jag fått höra att det är någon slags ungdomsfestival på torget men utan öltält, så det är väl ingen riktig vårfestival. Men det lär ju vara mycket folk ändå!! :lol:
Självklart får du komma och cruisa!!!
Ta med dig ett gäng bilburna och kom hit!
[color=red]//Mr Hamann [/color]:twisted:
Först måste jag meddela att jag fått höra att det är någon slags ungdomsfestival på torget men utan öltält, så det är väl ingen riktig vårfestival. Men det lär ju vara mycket folk ändå!! :lol:
Självklart får du komma och cruisa!!!
Ta med dig ett gäng bilburna och kom hit!
[color=red]//Mr Hamann [/color]:twisted:
-
2001_peterpops
-
2001_hEcYh00k
Det låter bra det att lägga det på förstasidan, men det är väl bara nån av er moderatorer som kan göra det??
Vad sägs om [b][color=red]lördag, klockan 19.30 [/color][/b]vid Parken Zoo-parkeringen?? Tänker mest på de som kanske kommer från andra städer. Skyltningen till Parken Zoo finns ju vid infarterna till stan. Ska vi spika det hEcYh00k och peterpops??
Du är väl på "pat"???
[color=red]//Mr Hamann[/color] :twisted:
Vad sägs om [b][color=red]lördag, klockan 19.30 [/color][/b]vid Parken Zoo-parkeringen?? Tänker mest på de som kanske kommer från andra städer. Skyltningen till Parken Zoo finns ju vid infarterna till stan. Ska vi spika det hEcYh00k och peterpops??
Du är väl på "pat"???
[color=red]//Mr Hamann[/color] :twisted:
-
2001_boyinblue
-
2001_biese