Vårfestival=Cruising?
-
2001_saab_danne
ok
det är klart att det blir cruising...
det skulle va schysst om dom flesta här på gasa glider runt på stan hela kvällen...eller vad sägs?????
det skulle va schysst om dom flesta här på gasa glider runt på stan hela kvällen...eller vad sägs?????
-
2001_saab_danne
.....
jag hoppas att filling får iordning sin bmw tills på fredag....annars får det bli daihatsu hehehe
det låter bra det där...//danne
det låter bra det där...//danne
-
2001_Stocken
Självklart ska alla bilälskare dyka upp och cruisa!! Ju fler desto bättre.
[color=red][b]Anslag kommer upp i morn kväll på förstasidan.[/b][/color]
Men vi ses alltså [color=red][b]lördag[/b][/color],[color=red][b]klockan 21.00 vid Parken Zoo´s parkering.[/b][/color] Det är skyltat till Parken Zoo för er som inte är från stan. Kontakta gärna mig vid eventuella frågor så ska jag försöka besvara dem. Men det hela handlar bara om att vi bilälskare ska "glida" runt och njuta i våra "cars"!!! Det kommer att vara mycket folk i anslutning till Fristadstorget så ta det lugnt där(ungdomsfestivalen).
Vi ses!!
//Mr Hamann :twisted:
[color=red][b]Anslag kommer upp i morn kväll på förstasidan.[/b][/color]
Men vi ses alltså [color=red][b]lördag[/b][/color],[color=red][b]klockan 21.00 vid Parken Zoo´s parkering.[/b][/color] Det är skyltat till Parken Zoo för er som inte är från stan. Kontakta gärna mig vid eventuella frågor så ska jag försöka besvara dem. Men det hela handlar bara om att vi bilälskare ska "glida" runt och njuta i våra "cars"!!! Det kommer att vara mycket folk i anslutning till Fristadstorget så ta det lugnt där(ungdomsfestivalen).
Vi ses!!
//Mr Hamann :twisted:
-
2001_phasio
-
2001_phasio