Alkohol o Bil!

Arkiv från 2002 — 573 trådar, 9539 inlägg
Locked
2001_zultan

Alkohol o Bil!

Post by 2001_zultan »

Alkohol o bil går ihop som solen o glassen!

eller?
2001_macjohan

Post by 2001_macjohan »

nej. :wink:
2001_FillinG

Post by 2001_FillinG »

Sålänge man inte kör så e de väl okay....
2001_biese

Re: Alkohol o Bil!

Post by 2001_biese »

[quote="zultan"]Alkohol o bil går ihop som solen o glassen!

eller?[/quote]

HELT rätt...

Tänkt på det .. glassen gillar inte solen (för han smälter jue), och om den ena inte gillar den andra då är dom ju inte kompisar.. :D

Bilen gillar inte alkohol för då får han lättare bucklor 8O

Dessa kombinationer passar alltså inte.
2001_Charged

Post by 2001_Charged »

Har man alkohol i motorn så går det väldigt bra! :)
2001_Cabrio

Post by 2001_Cabrio »

[quote="FillinG"]Så länge man inte kör så e de väl okay....[/quote]

Kanske, om man har ett gått omdöme och inte uppför sig som svin, så visst kan det vara helt ok att ta sig en öl eller två....men hur många gånger har vi inte sett dessa fulla "tuffingar" som skriker åt en att flytta på bilen.....här står jag typ!

Åberopar vad jag tidigare sagt.

Förarna ansvarar för att deras passagerare sköter sig......är de fyllesvin...lämna dem hemma. För tänk om en berusad får för sig att springa över vägen och ställa sig för att se bättre och missbedömmer situationen och går och blir påkörd. Lider mest med föraren i det läget samt att de förstör våra chanser till att träffas så här.

Harry Haffa lär ju inte synas mindre då och dessutom vara hårdare och följa reglerna stenhårt vad gäller bilarnas skick. Kan tänka mig att det är en och annan som har töjt lite på gränserna på vad som är tillåtet. :wink:

Så förare ta ert ansvar.
2001_FillinG

Post by 2001_FillinG »

[quote="Charged"]Har man alkohol i motorn så går det väldigt bra! :)[/quote]

De tvivlar kag på, vi körde en polares bil på enbart sprit ner till macken (inför besikningen) å den gick på varannan burk varannan gång.. :lol: :lol:
2001_Cabrio

Post by 2001_Cabrio »

[quote="FillinG"][quote="Charged"]Har man alkohol i motorn så går det väldigt bra! :)[/quote]

De tvivlar kag på, vi körde en polares bil på enbart sprit ner till macken (inför besikningen) å den gick på varannan burk varannan gång.. :lol: :lol:[/quote]

:lol:
Var säkert dåligt hembränt.
:wink:
Kanske bilen är periodare?! Låter annars som min gamle ford som sedan många år vilar i fordhimlen. Den gick när den själv ville, inte när jag ville. :cry:
2001_FillinG

Post by 2001_FillinG »

[quote="Cabrio"]
Kanske, om man har ett gått omdöme och inte uppför sig som svin, så visst kan det vara helt ok att ta sig en öl eller två....men hur många gånger har vi inte sett dessa fulla "tuffingar" som skriker åt en att flytta på bilen.....här står jag typ!
[/quote]

Håller med helt å hållet, man kan väl stå å kolla på ett rejs å samtidigt avnjuta en fin öl eller dylikt, men de e väldigt onödigt att supa sig dyngrak å bete sig som ett svin, då har man ju förstört hela stämningen...
2001_FillinG

Post by 2001_FillinG »

[quote="Cabrio"]
:lol:
Var säkert dåligt hembränt.
:wink:
Kanske bilen är periodare?! Låter annars som min gamle ford som sedan många år vilar i fordhimlen. Den gick när den själv ville, inte när jag ville. :cry:[/quote]

Hehe, en gammal bonntrimmad 240 med allt inställt helt åt helvete.. :lol: :lol:
Locked