EFTERSNACK: 2002-05-31

Arkiv från 2002 — 116 trådar, 2454 inlägg
2001_saabchef

Post by 2001_saabchef »

Tror jag ska bojkotta racet det känns så oseriöst med en massa folk. Man bara väntar på första olyckan. kan ju nästan tro att det är ett lagligt arrangerat race efter som det kommer folk med barnvagn,hund,öl och solstol!?
2001_Bargis

Post by 2001_Bargis »

Jag reagerade på att det var så pass många som drack öl på cupen, det tyckte jag såg väldigt oseriöst ut.

Alla som lånar pappas bil kör väl inte som idioter :?:
2001_dstr

Post by 2001_dstr »

[quote="smurfen"]Om dom kan lägga ner 10.000 tals kronor på en typ camaro
Kan väl vi göra det på en volvo/ saab/ eller bmw. Samma sak med samma förutsättning..
Mest pengar vinner.....!

Bara ett par ord av vad jag tycker... Ni får gärna ge ris eller ros..[/quote]

det stämmer ju inte riktigt... evo'n kostar 400k ny, och jag lyckades köra 13.4 med den på tullinge (så gott som orginal)

i garaget har jag en valiant som ska skruvas ihop. den kommer att köra mitten-11:or - och den har kostat mig 15.000 hitils. med 10.000 till så blir det mitten 10:or.

...så i streetracing handlar det inte så mkt om pengar - utan hur mkt arbete man lägger ner. dirtrider nämnde tex att man skulle få 3 bilar som hans för 100.000:-
2001_dstr

Re: hmm...

Post by 2001_dstr »

[quote="macjohan"]Det verkar som dstr drar alla över samma kam som inte har egen bil!
som om att alla skulle köra som idioter...det är ju inte vi som rejsar! :evil:[/quote]

läs min mening igen, väldigt sakta och ord för ord.

"det är trisst att vi fått med oss en jävla massa småfjun som kommer i pappas bil och kör som idioter ut till kjula/barva - inte konstigt att folk ringer snuten då. "

var i den meningen generaliserar jag ung publik som lånar en förälders bil bara för att åka ut och titta på race?
2001_macjohan

..

Post by 2001_macjohan »

okej...sorry....då svarar jag:
"Ja, dom är jävligt jobbiga!"
2001_biese

Post by 2001_biese »

[quote="dstr"][quote="macjohan"]Det verkar som dstr drar alla över samma kam som inte har egen bil!
som om att alla skulle köra som idioter...det är ju inte vi som rejsar! :evil:[/quote]

"det är trisst att vi fått med oss en jävla massa småfjun som kommer i pappas bil och kör som idioter ut till kjula/barva - inte konstigt att folk ringer snuten då. "

var i den meningen generaliserar jag ung publik som lånar en förälders bil bara för att åka ut och titta på race?[/quote]

Jag har läst meningen flera gånger nu och jag tycker att den riktar sig till alla "små" som lånar pappas bil för att man inte själv har RÅD ( <-- PENGAR) att köpa en egen bil...

Men det kanske är bättre att man köper en rostig 142:a som rasslar och skriker när man kör den, Skulle det bli bättre ? NEJ, Då skulle du gnälla över det (vad fan gör han här med den där bilen....åk män till skroten..)

Det är inte lätt att göra alla nöjda sammtidigt..och om det går så blir man inte själv nöjd.. :!:
2001_FillinG

Post by 2001_FillinG »

Verkar som om DSTR har lingonveckan i den här tråden.. :lol:
2001_biese

Post by 2001_biese »

[quote="FillinG"]Verkar som om DSTR har lingonveckan i den här tråden.. :lol:[/quote]

Inga kommentarer
Man ska tänka på den lilla text snutten under varge inlägg .. ELLER HUR [u][b]FillinG[/b][/u] :twisted:
2001_hEcYh00k

Post by 2001_hEcYh00k »

biese: ditt inlägg klingar ju verkligen bra med vad som står i din signatur,,, :!:
2001_dstr

Post by 2001_dstr »

[quote="biese"][quote="dstr"][quote="macjohan"]Det verkar som dstr drar alla över samma kam som inte har egen bil!

var i den meningen generaliserar jag ung publik som lånar en förälders bil bara för att åka ut och titta på race?[/quote]

Jag har läst meningen flera gånger nu och jag tycker att den riktar sig till alla "små" som lånar pappas bil för att man inte själv har RÅD ( <-- PENGAR) att köpa en egen bil...

Men det kanske är bättre att man köper en rostig 142:a som rasslar och skriker när man kör den, Skulle det bli bättre ? NEJ, Då skulle du gnälla över det (vad fan gör han här med den där bilen....åk män till skroten..)

Det är inte lätt att göra alla nöjda sammtidigt..och om det går så blir man inte själv nöjd.. :!:[/quote]

om du hade läst meningen - och lyckats tolka den på korrekt svenska - så framgår det tydligt att jag syftar på dom som kör som idioter...

lär dig läsa!
Locked