Ikväll (16/6)
-
2001_hEcYh00k
Ikväll (16/6)
Hörde att det var lite pådrag ute vid kjula,,,
Hann det bli något rejs innan det blev avblåst av blåbären?
:?:
Hann det bli något rejs innan det blev avblåst av blåbären?
:?:
-
2001_Dirtrider
Det var [color=red][size=12]NPC Crew[/size][/color] som hadde en shootout mot [color=red][size=12]S-Racing[/size][/color], med g-tech.
[color=red][b][size=12]NPC Crew[/size][/b][/color] regerade.
Copsen kom ut med sin nya supermotard, en vanlig hoj samt 855:an (EYE:en) och uppmanade oss att dra, en viss pajsare på hoj(som vi även g-techade), fick en avhyvling av en gammal före detta kvarterspolis som kom på supermotarden.
Detta var en av många blodiga kamper som kommer att utspelas på kjula i sommar.
/H
[color=red][b][size=12]NPC Crew[/size][/b][/color] regerade.
Copsen kom ut med sin nya supermotard, en vanlig hoj samt 855:an (EYE:en) och uppmanade oss att dra, en viss pajsare på hoj(som vi även g-techade), fick en avhyvling av en gammal före detta kvarterspolis som kom på supermotarden.
Detta var en av många blodiga kamper som kommer att utspelas på kjula i sommar.
/H
-
2001_hEcYh00k
hmm,,,skulle de inte ha den till att jaga eu-mopparna med? De är ju fan så mycket farligare än vad det är ute på kjula! :evil:
Jaja det är väl nått smarto som har tänkt till som vanligt,,,förresten tycker jag synd om den supermotarden, den lär väl knappast få uppleva så många wheelisare eller stoppisar? :cry: Så ska fan ingen supermotard behöva bli behandlad,,, :(
Förresten, var det den som stod på mc-delen eller är det en annan? Har bara sett den i tidningen så jag har inte hunnit kollat på den så noga än,,,
Jaja det är väl nått smarto som har tänkt till som vanligt,,,förresten tycker jag synd om den supermotarden, den lär väl knappast få uppleva så många wheelisare eller stoppisar? :cry: Så ska fan ingen supermotard behöva bli behandlad,,, :(
Förresten, var det den som stod på mc-delen eller är det en annan? Har bara sett den i tidningen så jag har inte hunnit kollat på den så noga än,,,
-
2001_Dirtrider
-
2001_hEcYh00k
-
2001_chippen