Dekaler... gasa.mer.nu
-
2001_chippen
Dekaler... gasa.mer.nu
hur blev det med dekalerna? är dom färdiga eller? vad blev det för färg på dom och av vem kan man köpa? måste ju bryda gojnarkombin med några!
-
2001_energy
-
2001_Impreza_82
fan chippen
Ska du gå å bli dekal bög nu oxå ? haha
"rosa sti märke i grillen"
är oxå dekalbög .....
"rosa sti märke i grillen"
är oxå dekalbög .....
-
2001_peterpops
Re: Dekaler... gasa.mer.nu
[quote="chippen"]hur blev det med dekalerna? är dom färdiga eller? vad blev det för färg på dom och av vem kan man köpa? måste ju bryda gojnarkombin med några![/quote]
Tyvärr har det inte hänt så mkt på den fronten, dekalerna är INTE ens beställda, PGA att ingen orkat ta tag i det direkt.
Någon som känner sig manad att ta tag i saken? eller kanske har kontakter inom området?
PM:a mig eller rita lite i denna tråden.
Tyvärr har det inte hänt så mkt på den fronten, dekalerna är INTE ens beställda, PGA att ingen orkat ta tag i det direkt.
Någon som känner sig manad att ta tag i saken? eller kanske har kontakter inom området?
PM:a mig eller rita lite i denna tråden.
-
2001_macjohan
t
Peter..sorry att jag inte har kollat upp det.
Är det silver Fet kursiv som gäller eller?
/JohaN!
/JohaN!
-
2001_peterpops
[quote="macjohan"]Peter..sorry att jag inte har kollat upp det.
/JohaN![/quote]
Kanske skulle hoppa över det kursiva? var inte det på de senaste märkena iallfall, fast de behöver iof inte vara likadana, bara de blir snygga :D
Tycker inte heller de ska vara för stora, tycker de ska gå att använda till att sätta på nummerplåtarna :!:
/JohaN![/quote]
Kanske skulle hoppa över det kursiva? var inte det på de senaste märkena iallfall, fast de behöver iof inte vara likadana, bara de blir snygga :D
Tycker inte heller de ska vara för stora, tycker de ska gå att använda till att sätta på nummerplåtarna :!:
-
2001_Lucifer